Foto bij Hoofdstuk 6

Ok , die foto van Louis is echt HOOOOTTT , haha , ni alleen die foto , die is gewoon altijd hot xo

Hebben jullie het liedje : 'Irrestisable' al gehoord? Die staat spijtig genoeg niet op take me home, maar 't is echt een supermooi liedje !
Als je het nog niet hebt gehoord,zeker luisteren ! 't is de moeite !

Toen we bijna bij het station waren,liepen we voorbij een klein eethuisje.Het zag er supergezellig uit en ik had ook wel een beetje honger,dus besloot ik om voor te stellen om daar een pannenkoek te gaan eten.
"Oh,kijk wat een gezellig eethuisje daar!Zullen we daar een pannenkoek gaan eten?Ik trakteer."Zei ik enthousiast.
"Ooh,geweldig idee,ik sterf echt van de honger!"Antwoordde Anke,blijkbaar zag zij het ook helemaal zitten.
We liepen richting het eethuisje,gingen binnen en kozen een tafel helemaal achterin.Het was best wel gezellig,want er brandden kaarsjes en de zitplaatsen waren kleine zeteltjes.
We gingen zitten en slaakten allebei een diepe zucht.
"Poeh,ik ben blij dat ik zit.Ik voel mijn voeten niet meer na dat lange aanschuiven."Zei ik.
"Ja,maar het was zeker de moeite waard!"Zei Anke glimlachend.
"Haha,ja,voor jou wel."Zei ik.
"Het moment dat ik voor hen stond,dat was echt het mooiste moment van mijn hele leven."Zei Anke weer en ze was nog aan het nagenieten van wat er zo'n kwartiertje geleden gebeurd was.
Voordat ik nog iets kon zeggen kwam de ober langs en we bestelden allebei een pannenkoek en een warme chocolademelk met slagroom.
We waren ook allebei veranderd in ijspegels.Het aanschuiven gebeurde allemaal buiten en deze tijd van het jaar was het nu niet bepaald warm.
Om de stilte weer te verbreken vroeg ik:"Wie is eigenlijk jouw favoriet van de jongens?"
Anke was blijkbaar blij dat ik iets vroeg wat te maken had met het onderwerp waar ze zo van hield.
"Ooh,dat vind ik altijd een moeilijke vraag,maar als ik dan toch iemand moet kiezen is het Louis,hij lijkt me zo grappig."Zei ze giechelend.
Ik dacht even na."Louis...was dat die jongens met de krullen?"Probeerde ik.Maar ik dacht al dat het fout was.
"Nee."Antwoordde ze."Dat is Harry,Louis was die met de gestreepte t-shirt."
"Ooh ja,hij.Ja,die mag er wel zijn."Zij ik glimlachend.
"En?Wie vond jij wel een leuke jongen?"Vroeg ze.
"Ik vond die blonde jongen echt superschattig,en hij was ook zo lief!"Antwoordde ik.
Ze keek me een beetje raar aan,omdat ze niet verwachtte dat ik zo enthousiast zou zijn.
De ober kwam aan met onze pannenkoeken en we begonnen te eten.
Wow,deze pannenkoeken waren echt verrukkelijk !
Toen onze 'maaltijd' op was betaalde ik alles en we vertrokken weer naar het station.
We hadden weer eens geluk want de trein kwam er weer meteen aan.
We stapten op en zochten een plaatsje.
Anke zette weer meteen haar muziek op,dus aan haar had ik ook niet veel.
Ik besloot dan maar om eens naar de handtekeningen te kijken.Alhoewel,ik bekeek alleen die van Louis,en ik ontdekte al snel dat Anke gelijk had.Hij zette een smiley bij zijn handtekening,dus dat moest wel de grappigste zijn.
Ik legde de handtekeningen op de stoel naast mij en besloot mijn ogen te sluiten.
Blijkbaar was ik in slaap gevallen want opeens voelde ik een hand op mijn schouder en zei iemand:"Sofie,wakker worden,we zijn er."Toen realiseerde ik me dat het Anke was.Ik opende mijn ogen en stond op.
We stapten uit de trein en namen de tram terug naar huis.
En eindelijk was ik thuis.Ik plofte op de bank en zette de tv aan,omdat er echt niets interessant op de tv was,besloot ik om naar de rest van de handtekeningen te kijken.
Er was op zich niet veel speciaals aan te zien.Harry,Zayn,Niall,maar dan nam ik die van Liam erbij.
Aan de handtekening zelf was er niets op te merken,maar onderaan het blad stond iets,wat volgens mij niet echt bij de handtekening hoorde.

_____________________________________________________________________________________________________________________
Ok,willen alle personen die deze story lezen ALSJEBLIEFT eens een reactie plaatsen,want er staat wel dat ik 6 abo's heb,maar ik ben er niet zo zeker van dat al die personen het lezen :( want ik krijg telkens alleen maar reacties van 2 personen :( dus willen jullie dat doen voor mij?
Anyway... wat denken jullie dat er op het papier staat?Laat het achter in een reactie.
MissMalikXx

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Eumm zo van 'hey babe, potje zoenen?', oké nee..Dat heb ik eens in wizard of waverly place gezien ahhaha xD Love your piece! En ik heb dat ookk, dat er altijd maar 2mensen ofzo reageren, das zo irritant, want je weeeeet nooit of al de rest het eigenlijk wel echt leest ;o

    1 decennium geleden
  • bananafaker

    hmm ik denk bel me ofzo en ik vind irresistable een van de beste liedjes

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen