Ik at snel mijn ontbijt op en trok mijn jas aan. Het was vrijdag, eindelijk de laatste dag voor de kerstvakantie. Hier had ik zo lang naar uitgekeken, kerst was echt mijn favoriete deel van het jaar. Gezellig met mijn familie bij de warme houtkachel, daar hield ik echt van. Ik sloeg mijn sjaal om mijn nek en pakte mijn schooltas van tafel af. "Schat, doe je voorzichtig ? De lucht is zo donker." Ik rolde even met mijn ogen, mijn moeder was altijd té bezorgd. Het was ook wel lief, maar soms kon het erg irritant worden. "Doei mam." riep ik nog voordat ik de voordeur achter me dicht sloeg. Wow, het was echt koud zeg. Er lag nog geen sneeuw, wat ik jammer vond. Nouja, het zou vandaag nog wel eens kunnen gaan sneeuwen, zo zag de lucht er in ieder geval wel uit. Ik stapte op mijn fiets en reed zo snel als ik kon naar school, op de laatste schooldag dit jaar kon ik natuurlijk niet te laat komen.

God, wat was het koud. Ik zette mijn fiets in de fietsenstalling bij school and liep met snelle passen het gebouw in. Gelukkig was het daar al warmer. Ik hing mijn jas in de garderobe, mijn sjaal hield ik wel om. Net toen ik uit de garderobe kwam lopen ging de bel, ik was net op tijd. Voor mij was dat erg bijzonder, ik was altijd te laat. Altijd. Wat had ik het eerste uur ook alweer.. right, frans. Wat een geweldig begin van een dag zeg. Note the sarcasm. Met tegenzin sleepte ik mezelf naar het lokaal frans, iedereen van mijn klas zat er zoals gewoonlijk al. Het waren allemaal nerds, volgensmij had iedereen hier als hobby om huiswerk te maken, of om te leren. Zelfs de leraar was er nog niet,, waarom zou je dan al in het lokaal gaan zitten ? Met een diepe zucht gooide ik mijn tas op de tafel naast Lee-Anne. Zij was de enige die nog een beetje normaal was. En daarmee bedoel ik dan dat huiswerk maken niet haar hobby is, want 'normaal' was ze dus echt niet. "Ook hallo Noah." Ik rolde met mijn ogen en ging naast haar zitten. "Hè, je bent optijd." "Wauw, goed opgemerkt, Lee." Ik schonk haar een niet echt gemeende glimlach. Ze gaf me er één terug waarna we in lachen uitbarstten. Al snel was het lachen gedaan want onze leraar frans kwam binnenlopen. "Tassen van tafel en boeken op tafel, alsjeblieft." Lee en ik zuchtten allebei overdreven waardoor we weer in de lach schoten. "Dames, even opletten." Ik beet mijn lip om te stoppen met lachen en pakte mijn boeken voor frans uit mijn tas. "Huiswerk controle, doe jullie boek maar open op bladzijde 21." Ik deed wat hij zei, maar vond alleen een pagina met ongemaakte opdrachten. Ach ja.. het was toch de laatste schooldag dit jaar, ik had geen zin om nu nog huiswerk te gaan maken, en al helemaal niet voor frans. "Mevrouw Wilks, weer je huiswerk niet af, zie ik." Ik glimlachte zo lief mogelijk naar hem, dat werkte meestal wel. "Sorry meneer." "Voor deze keer zie ik het door de vingers, maar volgende keer moet het af zijn." Ik knikte alsof ik een brave leerling was en keek toen door het raam, naar buiten. Hoe lang ging deze les nog duren..

Reageer (2)

  • RedSky

    Ik ben heel nieuwsgierig!
    Waarom heet het skyfall?
    Is justin hier een soor James Bond ofzo?
    Love it anyways.
    Noah reminds me of you xd

    1 decennium geleden
  • VANILLABIEBZ

    i love it AFkjl
    haha. you should continue, uhuuu.
    you write so good. like, seriously.
    tfkjtn
    iloveyou
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen