Verbaasd ging ik weer zitten in mijn stoel. Ik had haar ondergoed niet gepakt, hoe kon ze dat nou denken? Nouja, ik snap het best dat ze dacht dat ik het was. 'Did you really took her underwear?' vroeg JJ aan mij. 'No I didn't!' beet ik terug. 'Yeah, that is what I would say too! Smooth man!' was het antwoord. Ik baalde. Ik wilde dat Megan mij leuk vond. Ik probeerde het zo hard. Ik hoopte dat we misschien wat zouden krijgen samen. Al die moeite in een keer door zoiets weg gevaagd. Shit. Ik liep even naar mijn kamer om even alleen te zijn en na te denken. Eenmaal daar kwam ik Zayn tegen. 'Hey!' zei hij glimlachend. 'Hi.' antwoordde ik kort. Ik zuchtte en ging op het bed zitten. 'What's up?' blijkbaar wist Zayn nog niet van het taffereel en legde ik het uit. 'You know that people in this house are getting texts for missions? Maybe this was a mission from someone, to frame you or something.' merkte hij op. 'I didn't know that, now I get where these phone where for. But did you already got a mission?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Uhh, yes. But I already failed.' zei hij terwijl naar de grond keek. 'Hmm..' antwoordde ik simpel. De dag ging langzaam voorbij en Megan weigerde met mij te praten toen ik het probeerde uit te leggen. Ik vroeg me af wie haar ondergoed eigenlijk had gestolen. Ik liep naar de eetkamer en zag dat Fiona en George aan het koken waren. Fiona gooide wat meel naar George. 'Oh-oh no, you didn't!' giechelde hij. Het was zo duidelijk dat hij Fiona wel leuk vond. 'Oh, yes she did!' antwoordde ik lachend kijkend naar het voedsel gevecht wat was ontstaan. 'Yes, food! When is dinner ready?' zei Megan vrolijk. Die glimlach op haar gezicht verdween toen ze mij zag staan. great. 'Megan, please listen to me! I didn't do it!' zei ik terwijl ik haar arm vast pakte. 'Well, why was my underwear under your bed?' vroeg ze koppig. 'I don't know. Someone else must have put it there! Please, believe me.' smeektte ik. 'Who would anyone do that?' 'I don't know Megan, maybe cause it was a mission from this stupid TV show.' zei ik wat pissig. Ik baalde dat ze me niet geloofde.'Fine, I believe you. But I want to know who did it!' zei ze tegen mij. 'Dinner is ready!' riep Fiona nu door het huis. We gingen met zn allen aan de grote eettafel zitten en aten de spaghetti met gerookte kip. Het was heerlijk. 'Wow, this is delicious!' zei George vrolijk. 'Thank you for your help with the cooking!' zei Fiona met een glimlach.

Reageer (1)

  • Gshelleysgf

    snel verder :) komt er nog een pov van george hihih? i like your story :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen