Foto bij Hoofdstuk 4

SORRY SORRY SORRY!!
Sorry dat ik al zo lang niet meer heb geschreven,maar ik kon een tijdje niet op de computer ...
En ik moet met veel spijt zeggen dat ik voorlopig niet zo veel zal kunnen schrijven omdat ik in de examens zit (vanaf volgende week) en ik moet echt superveel leren !
Pfff..heb er nu al geen zin in...
Maar ik zou wel eens graag met mijn 6 abo's (*doet vreugdedansje*) een kleine Q&A doen,dus als je vragen hebt voor mij,stel ze hieronder en ik zal ze beantwoorden !
Veel lees -en vraagplezier ! xx

Hier stonden we nu al een uur,en we waren nog niet bepaald veel vooruit gegaan.
Laat ons maar zeggen,amper een paar stappen.
Ik kon echt niet geloven dat zo één of andere Britse Boysband zoveel Belgische fans kon hebben.Maar ja,zo te horen waren hier niet alleen Belgen aanwezig.
Ik hoorde vooral veel Nederlandse accenten,en hier een daar Frans en Duits.
Wow,die jongens moeten echt wel veel fans hebben.
En oh ja,ik moet mezelf verbeteren,Brits-Ierse boysband.Ik had van Anke het uur dat we hier staan al een hele les gekregen over deze jongens,niet dat het me interesseerde,maar toch beter dan voor je uit staren en niets doen.
"Nu we hier toch niets staan te doen,kan ik je maar beter wat uitleg geven."Zei Anke triomfantelijk,ze was duidelijk apetrots dat ze een fan was van deze jongens.
"Anke,ik..."Maar nog voor ik iets kon zeggen snoerde ze me al de mond.
"Ok,dus de band bestaat uit 5 jongens:Liam Payne,Louis Tomlinson,Harry Styles,Niall Horan en Zayn Malik."
"Ok Anke,heel leuk,maar ik weet al dat het een Britse boysband is,en dat is voor mij al genoeg."Zei ik klagend,hier had ik echt geen zin in.
"Correctie!Het is een Brits-Ierse boysband,Niall is een Ier."Zei ze streng,ze leek wel een leerkracht die je verbetert op iets dat vanzelfsprekend is.
"Ok,nu ben ik blij dat ik dat weet hoor!"Zei ik gespeeld enthousiast.
"Dus,Louis is de oudste,bijna 21,en Harry is de jongste,18,de rest is allemaal 19.Wil je anders wat grappige dingen horen?"Vroeg ze enthousiast,ze stond echt te popelen om al die dingen te vertellen.
Nog voor ik nee kon zeggen,ratelde ze weer door.
"Ok,Harry heeft 4 tepels,en..."
Ik keek Anke verbaasd aan."Wat?4 tepels?!"
"Ja!"Lachte ze maar ze ging als snel verder met haar uitleg."Louis houdt van meisjes die wortels eten,Zayn is bang van water,Liam is bang van lepels en Niall van vogels.
"Wat?Wat voor een rare jongens zijn dat?4 tepels,bang van lepels.Hoe verzinnen ze het?"Vroeg ik verbaasd.
"Ik weet het!Maar juist daarom vind ik hen zo leuk!"Lachte ze blij.
Ze wou weer doorgaan met haar uitleg,maar ik kon haar nog net op tijd de mond snoeren.
"Wat heb je eigenlijk allemaal bij?"Vroeg ik verwonderd."Het lijkt wel of je een week op reis gaat!"
Op haar rug had ze grote rugzak die propvol zat met van alles en nog wat.
"Oh,alles wat ik nodig heb natuurlijk!"Zei ze en ze nam de tas van haar rug.
"Mijn CD om te laten signeren,nog een paar velletjes papier om te laten signeren,mijn boek dat ik voor hen heb gemaakt,een paar koekjes voor als ik honger krijg en wat flesjes water."Zei ze.
Ik keek haar verbaasd aan,maar liet het maar voor wat het was.Ik vond het wel zielig voor haar dat ze zo haar best had gedaan om een boek te maken dat de jongens waarschijnlijk gewoon bij de rest leggen en niet lezen.
"Hier."Zei ze en ze nam iets uit haar rugzak."5 velletjes papier."En ze gaf het aan mij.
"Waarvoor dienen die?"Vroeg ik,en ik keek haar vragend aan.
"Voor een handtekening van de jongens!Nu je de kans hebt,kan je ze beter wagen,er zouden veel meisjes jaloers zijn op die dingen!"
Ik wou tegenstribbelen,maar deed het toch maar niet.Misschien kon ze wel eens gelijk hebben.
Toen keek ik naar de rij en tot mijn grote verbazing was het bijna onze beurt om naar binnen te gaan.
Door het vele praten had ik niet echt op het uur gelet en toen ik op mijn horloge keek,zag ik dat er weer een paar uren verstreken waren.
Opeens begon Anke helemaal te flippen.
"Oh my god,Sofie!Ik zie Louis al zitten!"En ze gilde het uit.

______________________________________________________________________________________________________________
En al die dingen die ik 'slecht' zeg over de jongens die meen ik niet hé!Dat is gewoon het personage van Sofie !
Zo,dat was het hoofdstukje,ik zal proberen om er morgen weer één te schrijven.
Vergeten jullie de Q&A niet? xx
MissMalikXx

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Koekjes voor haar, als ze honger heeft..Ze bedoeld, koekjes voor Niall als hij honger heeft hhhaha xD Q&A...Even denken eh..

    1. Eenhoorn of Winnie The Pooh?
    2. Appeltaart of chocolade?
    3. Wie zou je het liefste zijn? Eleanor of Perrie?
    4. Lievelingsfilm?
    5. Favoriete liedje buiten 1D? Of..Toch één die je heel graag luistert, want ik heb ook geen favo liedje hoor xD
    6. Heb je twitter? (zoJa, geef hem, dan volg ik je :D)
    7. bananen of appels?
    8. Nokia of samsung?
    9. een alien zijn of een zeemeermin?
    10. Amerika of Engeland?
    11. Londen of eumm Parijs?
    12. Lees je boeken?
    13. Favoriete verhaal op quizlet?
    14. Welke verhalen lees je allemaal van de top? zeg welke (:
    15. Ben je een sportief iemand (zo nee, Join the club xd)
    16. Welke richting doe je op school?
    17. Wat zou je doen, als One Direction 's morgens aan je bed staat, verkleed in aardappelen wanneer ze een kabouter vasthebben?
    Eummm, man nu even denken eh, ik zeg er maar veel, dan heb je veel om op te antwoorden xD
    18. Heb je ooit al One Direction gezien ? (Keulen ofzo)
    19. Zo nee, ga je wel naar het Concert op 1mei? (Ja, want ik weet nog dat je van Antwerpen bent :D)
    NU de allerlaatste vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag (:
    20. Eumm, Op hoeveel verhalen heb je abo's of bladwijzes hier op quizlet?
    ..Oké, die laatste was gene vette maarJaa...
    By the way, LOVE your stukje..Ik altijd met mijn Engels en Nederlands door elkaar..Ik lijk wel Astrid Bryan haha....Vindt je dat vervelend? ;o

    1 decennium geleden
  • bananafaker

    hhmmmmm ik ben niet zo goed in vragen verzinnen oh ik heb er een van wie heb je quizlet ontdekt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen