‘I haven’t…’ Stamelt hij verbaast. Gefrustreerd gooi ik mijn armen in de lucht. Bijna valt mijn handdoek van mijn lichaam af. Gelukkig ben ik een ninja en kan ik het ding net op tijd vastpakken. Ik stampvoet naar binnen en bots tegen George aan. ‘Oh hi.’Glimlach ik verlegen. ‘What was going on?’ ‘He stole my underwear. Stupid flubberhead.’ Ik murmel wat terwijl ik vies naar buiten kijk. ‘I think I do have to put on some clothes. I mean… I’m on tv.’ Terwijl ik dat zeg zwaai ik naar een camera die me aanstaard. George lacht zijn tanden bloot en knikt. Ik loop langs Fiona op en ga de trap op. Snel doe ik wat kleding aan. Ik kies voor mijn oversized t-shirt van the Kooks, een kort zwart broekje en een panty met een raar patroontje. Dit is een soort van standaard outfit voor me. Ik heb veel bandshirts. Zo onsociaal als ik kan zijn doe ik mijn knalroze koptelefoon op en galmt er na wat gerommel op mijn antieke mp3-speler vrolijk ge-ooooooh laaaaa uit. Helemaal in mijn eigen wereldje loop ik de trap af. Ik besluit het huis te gaan verkennen want er waren veel meer kamers dan dat ik tot nu toe gezien had. Achter de eerste deur die ik open doe zit een fitnessruimte. Jakkiebah. Snel sluit ik de deur weer. Achter de volgende deur zit een kamer met een sauna erin gebouwd. Seriously? Hadden de programmamakers geld teveel? Achter de volgende deur zit een enorme kamer met instrumenten uitgestald. Bij een flatscreen staan spullen voor karaoke. ASOM! Ik ga achter het drumstel zitten en ram met mijn muziek mee. Hoe lang ik precies bezig ben met agressief op het instrument slaan, weet ik niet maar als ik opkijk staat Niall ineens voor me. ‘Oh, hi.’ Ik doe mijn koptelefoon af en wacht tot hij wat zegt. ‘Aggressive much?’ ‘Yeah, mr curlypurly should buy his own bra’s!’ Een vrolijke lach verlaat zijn mond. Hij pakt een gitaar uit een standard en gaat op een kruk zitten. Als hij begint te spelen ben ik meteen gecharmeerd. Kom op. Een jongen die gitaar speelt. Als een jongen gitaar speelt is het zeker een plusje. Ik ga op de kruk naast hem zitten en volg zijn vingers en kijk af en toe naar zijn geconcentreerde gezicht. ‘That was beautiful.’ Zeg ik als hij stopt met spelen. ‘So was your drumplaything that you did.’ Zegt hij wijzend naar het drumstel. Ik lach en schud mijn hoofd. Ineens trilt er wat in mijn bh. Zo charmant als ik ben, haal ik de telefoon eruit en kijk naar de tekst op het schermpje. Niall wilt meelezen, maar ik draai weg. ‘It’s a secret.’ Fluister ik. Ik lees verder. ‘Hi Megan. It’s challenge time! Tonight you have to kiss one of your housemates! After the kiss you can’t tell anybody it was a challenge for 24 hours! You can win some extra nice food. Good Luck!’ Flubber, ze weten wel hoe ze me moeten paaien! Eten… Extra nice… Maar we zijn hier net. Geez, wat een opdracht. Wait a sec… Dit is de perfecte manier om Harry terug te pakken. ‘What is it?’ ‘They say I look great in a towel.’ Niall barst weer in lachen uit. ‘Well thanks.’ ‘No! You do look great in a towel! It was just a funny text.’ Ik kijk hem nog vreemder aan. ‘Okay, that sounded stupid. Sorry.’ ‘Yes, that sounded stupid.’ Ik poke hem in zijn zij waardoor hij bijna van zijn kruk valt. Snel vlucht ik de kamer uit. Op de voet gevolgd door Niall.

Reageer (2)

  • Gshelleysgf

    geweldig snel verder hihih x

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Hahah
    Love it!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen