Ik kan dus echt geen zoen scènes schrijven.....
Sorry...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • SomeNights

    Sarah is gek.
    ik wil ook een stukje schrijven:

    hoofd. 'Bel je vriend op' opper ik. Zijn gezicht klaart op. 'Ja goed idee! Ik bel Liam!' Meteen begint hij in zijn zakken naar zijn mobiel te zoeken. Ik draai hem voorzichtig om en wijs naar de tafel. 'Wat doet hij daar nou?' vraagt hij verbaasd. 'Hij viel bijna uit je zak' zeg ik. Hij knikt en pakt hem op. Ontgrendelt hem en zoekt Liam's nummer op en belt hem. 'Hè Liam' zegt Niall en hij luistert even. 'Zou je mijn jas kunnen komen brengen?' Vraagt hij. "ehm oke" hij noemt mijn adres en hangt op "komt hij hierheen?" vraag ik, hij knikt. de bel gaat (liam heeft supermanpower) ik doe de deur open "hi...." ik verdrink bijna in zijn ogen "hai" zegt hij met een zwoele stem. een meisje schiet achter hem vandaan mijn huis in. "OH MIJN GOD NIALL I LOVE YOU!" hij grinnikt "michelle, do you wanna marry me?" ze knikt "duh".

    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Snel verder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen