Hey iedereen, sorry dat het zo lang duurde voor een nieuw stukje en sorry dat het zo klein is maar ik was ziek en begin ook met de examens dus de stukjes zullen niet meer snel komen ik heb examens van 4 tot 18 december dus sorry maar veel plezier met het lezen! xxxx

'Harry er is iets gebeurd, ze is al langer dan 4 uur weg.' zei ik in paniek.
'Ik weet het, de politie is verwittigd en de rest is op komst.' zei hij.
'Ze kan toch niet weg zijn.' zei ik wenend.
'Het komt goed Lou.' zei Harry en gaf me een knuffel.
'Waar is tante Jess?' vroeg Lux opeens.
Ik nam Lux op en gaf haar een knuffel.
'Jess is even weg.' zei ik twijfelend.
'Kom, we gaan spelen Lux.' zei Harry.
Ik ging in de zetel zitten met Noa op mijn schoot. Ik wreef over haar kaakje.
'Waar is mama toch?' vroeg ik aan Noa. Opeens werd er op de deur geklopt. Ik legde Noa in haar parkje en ging naar de deur. Niall, Liam en Zayn gaven me onmiddelijk een knuffel.
'Hey gaat het?' vroeg Liam.
'Nee, ik weet niet wat er is en ik mis haar zo.' zei ik.
'Waar is Dena?' vroeg Harry aan Niall.
'Ze is nog bij haar ouders, ze weet het nog niet. Ik moet haar binnen een uurtje halen.' zei Niall.
'Oei.' zei Zayn.
'Wat is er nu eigenlijk gebeurd?' vroeg Liam.
'We gingen naar de winkel en we waren Noa's melk vergeten. Ze ging er vlug omlopen maar ze kwam niet meer terug.' zei Louis.
'Wat kan er dan gebeurd zijn?' vroeg Niall.
'Hoe kan ik dat nu weten.' zei ik een beetje boos.
'Sorry.' zei Niall.
'Nee, jij moet geen sorry zeggen, ik wel.' zei ik en gaf hem een knuffel.
'Ik ben gewoon zo ongerust en ik mis haar en....' zei ik.
'Wij missen haar allemaal en iedereen is hier ongerust, het is jouw lief, onze beste vriendin.' zei Niall.
'Ja, sorry.' zei ik.
'Het is niets, ik begrijp je.' zei Niall.
Ik ging naar de keuken en zette me aan tafel.

Reageer (1)

  • Cliffayne

    n'awww wat erg :'(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen