Foto bij 041 Mexx Smith

whieeeeeee
are never
oké neee.
Maar in ieder geval, ik ben vrolijk..
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk. Zo vrolijk was ik noooooooooooit!
Dat is omdat mijn vader weer thuis is voor een week :). Ik had um sinds september niet meer gezien en nu is ie dus weer even thuis:).
Maar ik moet mn spullen bij elkaar rapen, eten en naar werk..
Bye peeps!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • ThisIsLove

    Aahw schattig (; snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    hahah, zo leuk stukje.
    Snel verder<3
    xxx

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Ik heb morgen een proefvertaling Latijn
    En vandaag heb ik mijn proefvertaling Grieks helemaal verkloot. Maar bij Latijn heb ik woordenlijsten, dat maakt verschil believe me.

    1 decennium geleden
  • MatthewHealy

    Wajsicnfosnau zn qp SUPEEERRRRR

    SNELVERDUUUUR

    1 decennium geleden
  • Horibe

    leuk dat je vader er even weer is. kan je me mischien even wat vrolijkheid geven van jou. ik heb echt een rot dag achter de rug. ik ben helemaal overstuur geweest en dan ook echt. echt met die grote uithalen enzo nou ja wie gaat dit ook aan XD. me moeder zegt dat ik geen leona lewis moet draaien. XD oh doe ik mooi wel. en dan lekker gaan janken. jep ik ga weer janken. oke dais ff rust. adem in en adem uit. was dat niet een liedje van lisa amy en shelly ofso XD oke ik ben hyper nu en vrolijk en verdrietig owke rare combi nou ja snel verder en bloementje!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen