Foto bij 037 Katie Jane Adams

Geen 10 kudo's helaas, maar we hebben wel in de top gestaan vanochtend! T/m ongeveer 12:30 hebben we in ieder geval in de top gestaan (: Heel erg bedankt! Ook hebben we 42 abo's, dus dat vond ik wel een extra hoofdstukje waard. Als er alsnog 10 kudo's komen, komt er vanavond nog een stukje, want ik heb weer lekker vooruit geschreven t/m hoofdstuk 50! Het hele weekend zal ik weinig schrijven want : Morgenmiddag komt er een vriendin en gaan we allemaal dingen bakken voor de hightea van zondag. Zondag hou ik een high-tea voor m'n vriendinnen als verjaardagfeest. Maandag is het 10 december, wat betekend dat ik 13 word! (: Het is heel jong, I know. Al mijn vriendinnen zijn ook 14/bijna 14, dus dan lijkt het nog jonger! Als we op mijn verjaardag in de top komen, word ik blij en geef ik jullie 3 extra hoofdstukjes! Maar oke, 10 kudo's is nog een stukje vanavond, en anders komt het om 00:00. Als we morgen in de top komen, komt er een extra stukje (: Ik heb volgende week trouwens 7 so's en 1 pw, dus ik moet heel veel leren, en ik zal niet veel kunnen schrijven. Maar don't worry, er komt iedere dag minimaal 1 hoofdstukje! Enjoy this part, en bij 10 kudo's komt er vanavond de XXL Harry pov! (:

PS, 8 kudo's en 2 reactie's is ook goed (;

“En, hoe ging het?” Ik zit naast Faye op de bank, terwijl ze me uit probeert te horen over het gesprek met Harry. “Ik ga niet alles vertellen, maar het komt erop neer dat hij zei dat hij tijd nodig heeft om na te denken. En Zayn is nu boos op me, omdat Harry nu al de hele dag in zijn kamer zit, door mijn schuld volgens hem.” zeg ik. “WAT? Zayn is boos op jou om zo’n domme reden?” vraagt Faye verbaasd. “Ja, maar ik begrijp hem wel hoor. Door mij zit Harry al de hele dag op z’n kamer, en hij wilt met niemand meer praten.” zeg ik. “Maar dan nog… Hoe kan iemand boos zijn op jou?” vraagt Faye ongelovig. Ik haal mijn schouders op. “Tja, blijkbaar kan dat toch.. Al heb ik geen idee hoe het kan maar ja.” zeg ik, met een beetje een te groot ego. “Maar eh, hoe ging het met Liam?” vraagt Faye nieuwsgierig. Ik kijk haar onderzoekend aan. “Sinds wanneer ben je daar geïnteresseerd in?” vraag ik verbaasd. “Sinds ik er voor moet zorgen dat het mijn vriendje word, waarvoor anders?” vraagt Faye. Ik zie gewoon dat ze liegt, maar ik zeg er niks van. Als ze perse verliefd wilt worden op Liam moet ze dat vooral doen. Ik zeg niet dat het verstandig is, want dat is het totaal niet. Als Liam erachter komt waarvoor Faye zijn vriendin is word hij waarschijnlijk heel boos, en dan blijft Faye achter met een gebroken hart. Dat is de reden waarom ik Harry ook heb gekozen. Op Harry zal ik nooit verliefd worden. Het is al moeilijk genoeg om te doen alsof ik hem leuk vind. Maar Faye kan makkelijk verliefd worden op Liam, als ze het al niet is. Hij is haar perfecte vriendjes type, en ik kan niet zeggen dat hij arrogant is. Nog beter, Liam is best wel aardig. En ik weet zeker dat Faye dat ook vind. “Faye, je mag níét verliefd worden op Liam, hé. Je moet hem ook nog een keer dumpen, en dat zal dan niet gaan.” zeg ik. Faye kijkt me met een blik aan van ‘hoe weet je dat ik verliefd ben op Liam?’. Tja, zulke blikken kan ik gewoon aflezen. “Ik ben helemaal niet verliefd op Liam, en dat zal ik ook nooit worden!” protesteert Faye. Ik zucht even maar ik laat het hierbij. Als ze niet eens zelf wilt toegeven dat ze verliefd op Liam is, terwijl iedereen het kan zien… I don’t care. Ze moet het zelf maar weten, als ze later een gebroken hart heeft doordat Liam boos op haar word, of doordat ze het uit moest maken, dan moet ze het ook zelf maar weten. Dan ga ik er niet voor haar zijn. Ik weet wel dat je liefde niet kan uitzetten of aanzetten, maar je kan wel doen alsof je niet verliefd bent op diegene. “Ik ga slapen, welterusten Katie.” zegt Faye, en ze staat op van de bank. “Good night.” mompel ik. Ik kijk even op de klok, en ik zie dat het half twaalf is. Misschien moet ik zo ook maar eens gaan slapen. Zal ik Liam nog smsen? Ik wil eigenlijk helemaal niet terug naar Nederland, want hier is Harry. Ja oké, dat is best logisch, dat Harry in Engeland is, maar toch. Als ik nu weg ga, dan mislukt ons hele plan. Of Faye moet hier langer willen blijven, maar ik denk het niet. Als ik hier gewoon voor nog een paar dagen blijf, is de kans ook groot dat Harry niet z’n kamer uit komt, en dan heb ik nog steeds niks eraan. Dan kan ik net zo goed naar Nederland terug gaan. Maar als hij wel zijn kamer uit komt, als ik hier nog ben, dan kan alles nog wel eens goed gaan.. Ik zucht even, en ik sta ook op. Tijd om naar bed te gaan, want ik word gek van al mijn gedachten.

Reageer (1)

  • AnkePayne

    oooh harry moet buiten komen :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen