Foto bij Bevrijding - 226

Pap ging meteen akkoord om raadslid te worden, en vond het niet erg om al meteen de volgende dag in de raad te zetelen. Keylina stuurde intussen een bode naar haar oude vuursturingsleraar, met de vraag de volgende ochtend naar het paleis te komen. Ik ging vroeg slapen, ik was nog niet helemaal uitgerust na het gevecht. En ik kon het nog steeds amper geloven…

“Prinses Azulena, u heeft me ontboden.” De oude man maakte een buiging.
“Meester Tsubasa”, groette Keylina hem eerbiedig. “Welkom.”
“Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
“Ik heb vernomen dat u aanwezig was tijdens de Agni Kai twee dagen geleden?”
“Jazeker.” Hij keek naar mij. “Mijn complimenten over uw sturing, u deed dingen die ik nooit eerder gezien had. Zoals u die bliksem doorstuurde…”
“Dank u”, glimlachte ik.
“Dat waren technieken uit het boek van generaal Iroh, de moeite waard om te bestuderen”, glimlachte Keylina.
“Heeft u het verboden boek gelezen?” De man keek Keylina ongelovig aan.
“Inderdaad meester, dat heeft gemaakt dat ik gekozen heb om mijn zus te helpen, haar de kans te geven Azlaï te verslaan.”
“Nou, eerlijk gezegd heb ik het ook wel eens bekeken, maar die technieken zijn ver gevorderd en ik durfde ze niet zomaar uit te testen, als uw vader had geweten dat ik dat boek thuis had liggen… Hij zou me nooit aangenomen hebben om u les te geven.” Keylina glimlachte.
“Ik geloof dat mijn zus u graag met die technieken zal helpen, mij heeft ze er ook al een hoop van geleerd. Maar daarvoor zult u eerst haar moeten helpen.”
“Wat kan ik voor u doen?” Hij keek me aan. Ik slikte even.

Reageer (2)

  • Altaria

    Wat dacht je van mij het vuursturen leren?

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snelverder! <333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen