Nog steeds verbaasd over het feit dat Megan en Harry Niall en ik op de bank hadden zien liggen, liep ik naar de verlaten woonkamer. Althans dat dacht ik. 'Hey.' kwam er zwak uit Georges mond. 'Hi, I thought no one was here.' zei ik maar ik keek hem aan met een glimlach. 'If you want me to go I will?' hij zette zijn ogen groot op en ik antwoordde met 'No, don't.' 'Okay, then I won't.' glimachtte hij. 'So, is it true what Megan and Harry said?' vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij op de luxe stoel ging zitten. 'What?' 'That you and Niall are like-, together?' vroeg hij voorzichtig. Ik moest wat lachen om de vraag. 'I don't think so.' zei ik serieus. Ik wist echt niet of we nou met elkaar bezig waren of niet. 'Good.' zei George tevreden. 'Why is that good?' vroeg ik hem terwijl ik mijn hoofd schuin hield. 'I-I just think he's a bit of a jerk. He was like, being all flirty with Abigail a half hour ago.' legde hij uit. 'Hmm.' ik wist niet goed wat ik ervan moest denken. Die Abigail had ik nog niet echt mee gesproken en leek mij nou ook niet echt heel gezellig. 'So, do you like him?' vroeg George. Ik vond het vreemd dat hij zich er zo mee bemoeide en wou eerlijk gezegt ook niet de indruk naar hem wekken dat ik viel voor Niall. Ik hou mijn opties graag open. 'I don't know.' Ik wendde mijn blik af om naar buiten te kijken en zag dat Megan wild gebarend in haar handdoek in de tuin tegen Harry uitviel. Ik moest lachen om het tafereel en vroeg me af wat er aan de hand was. Ik merkte dat George het ook op merkte. 'What the hell is going on there?' vroeg ik grinnikend aan hem. 'I don't know, let's check it out.' stelde hij voor.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen