Dead Sounds • Larry Stylinson chapter 26.
Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (21)
Fuck yeah.
1 decennium geledenGreat story, love.
Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik word altijd zo sprakeloos als ik een hoofdstuk van jou heb uitgelezen, alsof ik in een soort van waas wordt gezogen en niet meer normaal kan denken.. Niet dat ik anders wel normaal denk, maar toch.
1 decennium geledenOké jgrgdjgfkuggh ik houd van je verhaal, echt heel erg.. Is het raar dat je van een verhaal kan houden? Ja vast wel..
Hmpf nu wijk ik helemaal af, sorry.
Wauww, snel verder.
1 decennium geledenThis is so beautifull.
I love this so much.
I just can't explain this,
cause it is just perfect.
never stop with writing,
never.
You're such a wonderful writer.
Dit verhaal is en blijft mijn favoriet. Soms als ik het moeilijk krijg, denk ik gewoon aan jouw verhaal. Niet dat het iets doet, maar het geeft mij een beter gevoel, I don't know why. Ik heb al gedacht aan snijden, maar ik kan het niet doen, bij mij ga je zoiets veel te rap merken. Dus moet ik het maar met Tumblr & jouw verhaal doen.
1 decennium geledenEcht waar, het helpt me echt. Het is zo mooi. Niemand kan schrijven zoals jij het doet <3
Mijn hoofdkussen is een perfecte plek voor een ipod, ja. ^^
1 decennium geledenMaar wacht. Ziekenhuis? Jij?