Als een hond schud ik mijn haar uit. Een gil komt uit Jasmine's mond wat mij doet lachen. Ik pak mijn handdoek van een van de stoelen en loop naar binnen. Mijn haar drupt nog steeds en laat een spoor achter. Aangezien er toch niemand in huis is, gooi ik mijn bikini over het wasrek en stap snel de douche in. Het blijft vreemd. Naakt douchen terwijl je het gevoel hebt dat de hele wereld je kan zien. Ik was mijn haar en mijn lichaam en als ik onder de douche vandaan kom, pak ik zo snel als een ninja mijn handdoek. Met enkel mijn handdoek om me heen geslagen loop ik door het huis. Ik had even niet over ondergoed nagedacht. Thuis loop ik ook altijd zonder o- Ach, laat ook maar. Ik loop naar de meisjesslaapkamer en trek de lade open waar ik al mijn ondergoed in had gegooid. Penelope was zo vrij geweest om het hare er naast te gooien. Ik gooi wat van haar ondergoed aan de kant. Ik dacht toch echt dat... 'FLUBBER HELL!' Schreeuw ik luid. Mijn ondergoed is weg. Zo. Poef. Weg. Ik kijk in alle andere lades en onderzoek de rest van de kamer. 'WHAT'S WRONG WITH THIS HOUSE? IS THIS A PARANORMAL ACTIVITY HOUSE!?' Ik loop de gang op en hoor beneden wat stemmen. Zonder na te denken loop ik de jongensslaapkamer in en kijk ook daar in de de laatjes. Met een zucht laat ik me op de grond zakken terwijl ik met een hand de handdoek op zijn plaats houd. Niet onder het bed van Niall. Niet onder het bed van George. Onder het bed van Harry ligt een prop. Bang om in zijn vuile was te graaien, steek ik mijn arm ernaar uit. 'DAMNIT! HARRY FLUBBER STYLES!' Woest loop ik de trap af met mijn ondergoed in mijn handen. Ik loop de tuin in en word raar aangekeken. Oh ja. TV. Een meisje in een handdoek die hopeloos in een handdoekje naar ondergoed zoekt. Oh well. Ik storm op Harry af. 'WHAT'S WRONG WITH YOU! ARE YOU SO DESPERATE! YOU UNDERWEARTHIEF!' Als ik stilhoud trek ik een pruillipje. 'How could you?' vraag ik met een kinderstemmetje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen