Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (31)

  • xMainiacx

    Nice:D
    Love it<3
    xx(H)

    1 decennium geleden
  • luvPayne

    snel verder aub, het is super!!!

    1 decennium geleden
  • xStrawHarry

    OMieGaddoo ^^ snel verder!;D x

    1 decennium geleden
  • xDoresMalik

    En toen brak ik mijn belofte om pas op Q te kijken nadat ik al mijn huiswerk af had, nevermind het was het waard. Weetje, als ik dan toch iets moet opzoeken over het bestuur in China and stuff, kan ik net zo goed even op het Quizlet icoontje klikken in mijn bladwijzerbalk, toch? Ja dat vind ik van wel. En ik weet niet of ik bij dit verhaal wel eens heb gereageerd, actually. Oops. Zo niet, bereid je voor, als ik tijd heb reageer ik... lang. En raar. Dus eigenlijk heb je best wel geluk dat ik nu geen tijd heb. Alsnog ga ik even zeggen dat ik je verhaal echt freakin' awesome vind. En, als Lynn dit leest: Ik weet het, maar, ik ga nu weer verder aan mijn huiswerk. Ik heb al best wat af. Okee eigenlijk alleen NA, SK en Grieks, maar nevermind. I love Zayn. Echt, je maakt hem een leuk personage, BRADFORDBADBOY in tha house maiinn. Maarja nu moet ik dus nog even China- okee dat typte ik fout, nu moet ik dus nog even AK doen, en latijnenwiskundeenduitsennogveelmeer. MAAR OKEE. It was awesome, en mijn 10 minuten minder huiswerk maken zeker waard. BYE!

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    awgghhhh <3
    snel verduuur (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen