Vanaf nu zijn er ook andere POVs zie de titel om te weten over wie het gaat.

Iedereen was bij het zwembad. Ik ben niet zo'n zwemmer dus ging rustig op een stoel zitten en wat muziek luisteren. Ik moet toegeven, ik ben niet echt een sociaal type. Thuis was er bijna nooit iemand en heb ik geleerd zelfstandig te leven. Ik voelde mijn mobiel afgaan die ik toegezonden had gekregen voordat het programma begon. Ik was nieuwsgierig wat het te melden had. 'Abigail, jij bent de eerste om een opdracht te krijgen. Als je de opdracht goed uitvoert mag je naar huis bellen. Je opdracht is de ondergoed van Megan te verstoppen zonder dat iemand weet dat jij het was.' Ik keek er raar van op maar wilde graag naar huis bellen. Mijn moeder was waarschijnlijk steeds alleen thuis omdat mijn vader altijd in het buitenland zit. Ik hoorde een klein stukje van het gesprek van Niall, Fiona, Megan en Harry. Ik hoorde Fiona als een gek giechelen en hoorde Megan een rare uitspraak doen over dat Harry en zij een Totally Spies actie hadden uitgevoerd en Niall en Fiona close op de bank hadden zien zitten. Ik liep naar boven en schonk er geen aandacht aan. Boven bedacht ik mij dat ik het ondergoed het beste op de bovenverdieping kon verstoppen. Ik pakte een paar slipjes en een rode BH en liep richting Harry zijn kamer. Ik stopte ze daar onder het twee persoonsbed en was tevreden over mijn verstop plek. Ik liep weer terug naar mijn kamer en checkte of mijn eyeliner nog goed zag. Opeens liep JJ de kamer in. 'What are you doing upstair? Why aren't you with the others?' vroeg hij nieuwsgierig. 'Uhm, just searching for my vest. I'm a bit cold.' loog ik. 'Oh, okay.' JJ liep ongeïnteresseerd weer naar beneden. Phew, dat ging net goed.

Reageer (2)

  • g0ldennight

    Ja, het is ook een beetje geïnspireerd door Secret story en Big Brother ;)

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Dit doet me denken aan Secret Story alleen hebben ze hier geen geheim, toch.
    Love it!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen