"i know we see eigother again now like 30 minutes but i feel what for you from the first time we saw eighother do you feel the Same as me?" vraag ik uiteindelijk nadat ik even diep inademde. "uhmm well sabrina i have to tell you That i feel the Same from the begining" zegt hij met licht blozende wangen. "does That mean That we are together now?" vraag ik. Hij knikt alleen maar en geef me een tedere kus op mijn mond. Dan horen we gebonk op de deur en ik schrik me rot en ik val bijna van zijn bed af. De andere jongens stormen binnen, "uhmm lovebirds we are going to eat at Nandos do you guys want to come to?" vragen ze alle 4 in koor waardoor ik moet grinniken. 'lovebirds' wel een raar woord maar daarmee zouden ze zeker tortelduifjes bedoelen een ding weet ik zeker het klinkt mij wel goed. Hazz en ik lopen hand in hand naar de auto en ik stuur gelijk een smsje naar me ouders dat ik met Harry bij een van de weinige Nandos ga eten. Ik wou altijd al een keer bij Nandos willen eten omdat ik natuurlijk een groot fan was van one direction. Ik ga in de auto tussen niall en Harry inzitten, ik leg mijn hoofd op zijn schouder en voel dat ik langzaam wegzak in slaap. Niall laat me wakker schrikken door een keiharde schreeuw "YEEEEEEESSSSS THERE IS NANDOSSSSSS!!!" ik wist natuurlijk wel dat hij heel erg van Nandos hield maar hij kon toch wel iets zachter doen. Harry zag dat ik weer wakker was geworden en zei gelijk tegen niall dat hij zachter moet doen, dus ik sluit mijn ogen weer maar dan stopt de auto en moeten we uitstappen. We lopen de Nandos snel in want het is ondertussen beginnen met regenen. Ik ren met Harry hand in hand snel naar binnen en zoeken samen een plaatsje op, we hebben een plaatsje bij het raam gevonden en ik laat zijn hand los en ga op de bank zitten die lekker zacht aanvoelt. We bestellen allebei een soort salade met kip erin en een coca cola cherry. Ik vind het echt heerlijk en nu begrijp ik waarom niall zo entosiast was daarnet. Het is ondertussen gestopt met regenen en Paul brengt mij weg naar mijn huisje. Als ik weer terug ben plof ik op mijn bed neer en val ik gelijk in slaap. Ik weet zeker dat dit de beste vakantie ooit word!

uhhmmm ff vraagje willen jullie nog weten hoe sabrina en myrthe enzow eruitzien?
Xoxo me

Reageer (1)

  • MOTORMUIS

    Picture from sabrina & myrthe plzzz? Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen