Ik opende mijn ogen en voelde het felle licht van de zon in mijn ogen branden. Ik keek om mij heen en zag dat ik op de bank had geslapen. En Niall lag naast mij.Ik probeerde op te staan zonder hem te wekken maar het mislukte. 'Goodmorning' zei hij met een schorre stem. 'Hi' zei ik met een glimlach. 'Did we really fell asleep in the middle of the movie?' vroeg hij aan mij. 'Yeah, I guess.' antwoordde ik terwijl ik mij uitstrekte. 'I'm hungry!' zei Niall klagelijk. 'I'll make you sandwich.' zei ik simpel weg. 'Really?' hij keek mij aan met puppyoogjes. Ik lachte en ik knikte. Ik liep naar de keuken om twee broodjes klaar te maken. Ik gaf hem de boterham en hij at hem gulzig op. 'Thank you!' zei hij blij en toen gaf hij tot mijn verbazing me een kusje op mijn wang. 'You're welcome.' zei ik lief terwijl mijn wangen rood begonnen te worden. Ik twijfelde of er iets opbloeide tussen Niall en ik maar wist het niet zeker. Zoiets heeft denk ik gewoon tijd nodig. Ik hoorde gestommel op de trap en zag Zayn en Abigail naar beneden komen. 'Goodmorning!' zei ik vrolijk. Ze zagen er beide niet uitgerust uit en er kwam een schorre 'Hello.' uit Zayns mond. 'I'm gonna hit the shower okay?' vroeg ik aan Niall terwijl het niet een echte vaag was. 'Yeah, sure! I'll talk to you later!' zei hij terwijl ik naar boven ging. Ik pakte een short, turqouise topje en ondergoed. Ik deed het zo stil mogelijk om niemand te wekken omdat Abigail in een eenpersoonsbed op dezelfde kamer sliep. Ik liep naar de douche en zette hem aan. Ik waste mezelf en kleedde me daarna aan. Ik deed mijn haar in een simpele knot en pakte mijn sandaaltjes en deed ze aan. Tevreden keek ik naar mezelf in de spiegel en liep weer naar beneden. Ik zag dat Megan, Harry en George nu ook wakker waren en begroette iedereen. Ik bedacht me om in de tuin een boekje te gaan lezen en een beetje bruin te worden. Het was juli dus het was al heerlijk weer. Ik pakte mijn ipod en zette een muziekje aan. She makes me wanna van JLS begonnen te spelen en ik kon het niet laten om ze z vorm te doen. Ik werd verrast door iemand die opeens het ook zong. Ik keek om en zag Niall staan en grijnzend de Z ook maken. Na een tijdje stonden we met z'n tweeën het nummer vrolijk te zingen. 'haha, that was fun!' zei ik lachend. 'What are you doing here so alone?' vroeg hij aan mij. 'Well, reading my book and getting a tan.' zei ik terwijl ik de zon uit mijn ogen probeerde te halen. 'What are you reading?' vroeg hij geïnteresseerd. 'Looking for Alaska by John Green. It's a really good book!' zei ik terwijl ik het liet zien. 'Hmm, I'm not really much of a reader. Just trying to make a conversation.' hij lachte wat ongemakkelijk. Hij wou dus wel mijn aandacht. Ik wist niet wat ik nou ervan moest denken. 'Niall?' 'Hmm?' zei hij duidelijk ook in gedachten. Ik twijfelde en vroeg het toen maar niet in plaats van te vragen of er iets speelde tussen ons vroeg ik of hij zin had om te gaan zwemmen met de anderen.

Reageer (2)

  • Yestherday

    Love it!
    X

    1 decennium geleden
  • Gshelleysgf

    sneeeeeeeeeeeeeel verder love it <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen