Met mijn ogen dicht lig ik in bed. Ik had mijn eigen kussen mee moeten nemen. Dit ligt voor geen meter. Ineens klinkt er zacht getrippel, gekraak van een deur, getrippel. Mijn ogen springen open doordat er ineens iemand op me springt. ‘What the flubber are you doing?’ sis ik. Ik zie alleen een schim, maar de grote bos krullen verraadt Harry. George heeft ook krullen, maar niet zoveel. ‘I can't sleep. I'm afraid of thunder.’ Hij kruipt onder de dekens en slaat zijn armen om me heen. ‘There’s no thunder Harry.’ ‘I know.’ Ik grinnik en sla mijn armen om hem heen. Als ik bijna wegdommel, voel ik een van zijn handen over mijn rug omlaag glijden.'What are you doing?' 'Sleeping.' Fluistert hij terug. 'No you weren't' 'Yes I was.' 'No you weren't.' 'Yes I was.' 'No you weren't.' 'What was the question again?' 'Why are you here?' 'Actually, I need a partner in crime. I want to steal some icecream.' 'And... Why are you proposing me in bed?' 'We're on tv. We gotta make the show good.' 'Pervert. Let's get some icecream.’ We stappen uit bed en trippelen naar beneden. Als ik de hoek omloop, houd ik Harry tegen. Fiona ligt tegen Niall aan en de tv staat aan. Ik ga op mijn knieën zitten en gebaar naar Harry dat hij hetzelfde moet doen. Op handen en knieën kruipen we de woonkamer in. ‘Thank Flubber, they’re sleeping.’ Ik kruip verder en in de keuken ga ik weer staan. We geven elkaar een high-five en ik pak de bak ijs uit de vriezer. Harry staat al klaar met twee lepels. Ik klim op het aanrecht en maak de bak open. ‘Cheers.’ Onze lepels maken een klink-geluid als ze elkaar raken. Ik neem een hap en doe mijn ogen dicht. ‘What’s the thing with Flubber?’ Mijn ogen gaan open en ik kijk hem met een schuin hoofd aan. ‘Flubber is awesome.’ Hij grinnikt en schud zijn hoofd. ‘You look like a puppy when you look like this.’ Hij houdt ook zijn hoofd schuin en knippert met zijn ogen. ‘You look like Bambi.’ ‘Oh no you didn’t!’ Hij zet een stap dichterbij zodat hij tussen mijn benen in staat. Dichtbij dus. Oh Flubber. Ik ben te slecht met jongens voor dit soort situaties.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen