Foto bij 032 Katie Jane Adams

Stuur je vragen voor de Q&A in! Ik beantwoord ze zo snel mogelijk =) 5 kudo's = vanmiddag nog een stukje, top betekend nog 2 extra stukjes of misschien wel meer =D

Ik loop de kamer binnen, en ik tref Faye aan op de bank. “Ik ben er weer.” zeg ik. Faye kijkt meteen op van de tv. “Hoe ging het?” vraagt ze. “Heel goed, ik ben blijkbaar de eerste die in een keer filmen meteen alles goed deed, dus ik was snel klaar.” Faye begint te gillen. “ECHT? Ik wist wel dat je goed was!” “Dat ben ik niet hoor, ik had alleen veel geluk.” zeg ik. “Nee, je bent echt heel goed! Wanneer komt de reclame op tv?” vraagt Faye hyper. “Geen idee, ze moesten nog alles in elkaar zetten of zo iets, de achtergrond nog maken en alles, dus het kan nog wel even duren denk ik. Ik weet ook niet wanneer ik hem mag zien.” zeg ik. “Als hij op tv komt weet je wel dat ik hem ga opnemen hé? En ik ga hem op replay zetten, als dat kan.” zegt Faye. “Rustig nou maar, ik word toch niet beroemd met die reclame. Daar ben ik veel te slecht voor.” zeg ik. “Pff, je moet niet zo denken! Zelfs mensen die helemaal niks kunnen worden beroemd als hun auditie faalt met die talenjachten, dus dan word jij met een wereldwijde reclame echt wel beroemd!” protesteert Faye. “Ik ga nergens van uit, Faye.” zucht ik. Faye zucht even, maar gaat er niet meer op in. “Wanneer ga je naar Harry toe?” vraagt ze dan. “Geen idee, ik moet nog een manier vinden om hem terug te winnen.” mompel ik. “Dat word niet zo moeilijk, gewoon een sexy jurkje aan en je hebt hem.” zegt Faye lachend. Ik schud mijn hoofd. “Vast niet, hij is echt boos op me. Ik ga denk ik zo even naar Liam toe om te vragen of Harry al is terug gekomen.” zeg ik. “Hey, je gaat toch niet mijn bijna vriendje inpikken hé?” zegt Faye sarcastisch. “Ik zou niet durven.” zeg ik lachend. “Mooizo.” zegt Faye. “Maar ik ga nu wel even naar je ‘vriendje’ toe om te vragen of Harry er weer is.” zeg ik. “Oké, veel succes! Trouwens, je make-up en haar zit echt heel leuk.” zegt Faye. “Dat hebben ze gedaan bij de opnames, het is echt mooi inderdaad.” zeg ik. Ik loop naar de deur, en ik open hem. “Tot zo!” roep ik. Ik hoor wat gemompel wat op doei moet lijken, maar ik weet het niet zeker. Ik sla de deur dicht, en ik probeer me te bedenken wat het kamernummer van Liam’s kamer is.. Ik kan het maar niet bedenken, dus loop ik richting de bar. Nu ik eenmaal weet waar die zit, vergeet ik het ook niet meer. Als ik bij de bar aan kom, zie ik daar Liam zitten. Nog handiger, hoef ik niet helemaal zijn kamer te gaan zoeken. Ik loop naar hem toe. “Hey Liam.” zeg ik. “Katie! How was it?” vraagt hij meteen enthousiast. “Amazing! They had only to film one time and it was good.” zeg ik. “Wow, you’re really good! Our video diaries has to film more times, until it was good, and that was just for fun. And you’re play in an advertisement and bam in one take good.” zegt Liam. “I think it was because of your tweet.” grap ik. “You’ve seen him?” vraagt hij verbaasd. “Yes, between all the hundred mentions, yes.” “Oh no.” mompelt Liam. “What?” vraag ik verbaasd.

Reageer (3)

  • Astrieed

    meer meer meer xxxxx

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    niet stoppen!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • SanneHoran

    Meh gemenerd, niet hier stoppen :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen