je wordt wakker, en ziet dat je een sms van daan hebt: lieve schat, kan je om 1 uur afspreken, je smst hem terug dat het goed is en gaat ontbijten na het ontbijt ga je je snel klaar maken en naar de plek toe waar je met daan had afgesproken. je zit daar en wacht en wacht, kwart over 1 krijg je opeens sms sooorry lieve schat moet naar optreden van mainstreet, ga je anders mee? je smst, uuhm jaa is goed? haal je me op? daan smst jaa kom er aan je bent een beetje teleurgesteld . je ziet daan's auto al aankomen je stapt in en daan geeft je meteen een kus sorry schat, je begint meteen te glimlachen. hij zegt nu kan je de rest vanmainstreet ook ontmoeten haha. haha je zegt jaa klopt. jullie moeten best ver rijzen dus opeen gegevenmoment vallen jij en daan in slaap je licht op zn buik. als julllie der zijn horen jullie keihard geschreeuw en schrikken wakker. pff wat zijn dat veel meisjes. jullie lopen naar binnen en daar zie je de rest van mainstreet staan. daan steld je meteen voor. en jullie gaan naar de kleedkamer je kunt het meteen goed vinden. met de rest. en jullie hebben heel veel lol. ze moeten optreden en daan zegt ga maar voor die rekken staan bij de fotografen en onze ouders. je staat hier voor alle maniacs. al die meisjes kijken je aan met grote ogen en fluisteren waarom mag zei daar staan? je ziet dat er een trap naar het podium is precies voor jou neus, maar je denkt er niet echt over na. ze beginnenn te zingen de manier waarop ze naar me kijkt ohh.... en elke keer wijst daan naar jou. en op het einde zegt hij dit liedje was voor een heel speciaal meisje hij loopt de trap af. en begint je te zoenen. je bent zo gellukig op dat moment. jullie gaan weer naar de kleedkamer en kletsen nog wat bij. dan moeten jullie al weer gaan. je geeft rein, owen, ennils nog een knuffel en jullie lopen hand in hand weer naar de auto. en gaan weer terug naar het vakantiepark. hij zet je af en stapt mee uit en zegt tegen ze ouders ik loop wel terug. jullie staan nog een uur buiten te praten maar dan moet je toch echt naar binnen. je geeft daan nog snel een kus en zegt dit was echt een hele leuk dag. daan zegt ik doe alles voor mn mooie meisjes hihi. je loopt naar binnen drinkt nog wat en gaat slapen.

Reageer (1)

  • UrWishhx

    Je verhaal is echt leuk hoor . Maar je manier van schrijven ben ik niet gewoon : sochtens = s'ochtens , ennils = en nils . En je vergeet je hoofdletters heel vaak . Als je daar nou eens op zou letten zou ik het toch super leuk vinden hoor ! Ik hoop echt dat je tegen een beetje kritiek kan ik zeg het maar ! xx liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen