Omdat Supertaartje dit weekend druk is zijn er nu twee stukjes Fiona achter elkaar ;)

Na een hele tijd begonnen steeds meer mensen moe te worden en gingen ze naar bed. Ik bleef achter met Niall, Abigail, Jasmine en JJ. Abigail vertelde over haar studie fotografie in London. Ik vond het allemaal redelijk interessant gezien mijn vader ook veel in zijn fotostudio bezig is. Dat gaf mij ook de optie soms model te zijn. Abigail, Jasmine en ik waren gezellig aan het kletsen en ik merkte dat Niall en JJ maar hun eigen gesprek begonnen over thuis en andere dingen. 'Are you in a relationship?' vroeg Niall opeens aan ons. 'Nope, single.' zei ik met niet veel trots. 'I have a boyfriend at home.' zei Jasmine 'Oh, really? Tell me about him!' zei ik enthousiast. 'Well, his name is Alex and he's really sweet and sexy haha.' zei Jasmine trots. 'And what about you?' vroeg JJ aan Abigail. 'Also single, not really looking for something.' zei ze met een bepaalde blik in haar ogen die ik niet kon plaatsen. 'And you two? Are you guys in a relationship?' vroeg ze vervolgens aan Niall en JJ. 'Uh, no.' zei Niall terwijl hij gelijk naar de vloer keek. 'Me neither.' zei JJ met een smirk. 'Anyways, I'm going to bed.' zei Jasmine opeens. Ik nam aan dat ze dit gesprek niet interessant vond. 'Yeah, I think I'm going to sleep as well.' zei Abigail. 'Hmm, okay. I'm not really tired.' zei ik terwijl ik besloot dat ik nog beneden bleef. 'Okay, Good night!' zeiden ze bijde en ik schonk geen aandacht eraan. 'Let's watch a movie!' zei ik tegen Niall en JJ. 'ugh, I don't feel like it..' zei JJ vervolgens ook en liep hij richting de trap. 'Well, I guess it's just me and you then?' zei ik glimlachend naar hem. 'So, what movie are we going to watch?' zei ik terwijl ik de tv kast opende. 'A good horror movie? Maybe Scream 4?' suggereerde ik. 'Yeah, sure! I'll just get some crisps!' zei Niall terwijl hij naar de keuken holde. Ik zette de film aan en voor ik het wist was Niall terug en gingen we op de bang zitten. Na ongeveer een half uur van de film kwam er een schik moment. 'You scared?' vroeg Niall aan mij. 'Yeah, I like horror but I'm also kind of a coward.' zei ik eerlijk. 'Here, I'll keep you save.' zei hij terwijl hij zijn arm omhoog hield. Gewillig liet ik mij zakken en ging tegen hem aan zitten. Ik voelde zijn hart als een gek kloppen en keek hem even aan. 'Thanks.' zei ik toen zacht. 'No problem.' fluisterde hij in mijn oor.

Reageer (1)

  • Gshelleysgf

    snel verder i love it ! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen