Foto bij ``153``

Ik loop naast Mia terwijl de jongens voor ons verder aan het kibbelen zijn. ‘dus hoe kom jij zo bij de jongens?’ Vraagt Mia aan me. Ik kijk haar even van opzij aan. ‘ze waren er toen mijn moeder vermoord werd. Mijn huis was afgebrand en toen besloot ik mee te gaan’ antwoord ik. Ze knikt langzaam. ‘mijn ouders waren vermoord toen ik klein was. Ik ben vaak opgevangen in pleeggezinnen, maar dat ging ook niet echt goed’ ik blijf even staan. ‘hoe zijn de omgebracht?’ Er moest gewoon iets achter zitten, anders zou ze geen jager zijn geworden. ‘Mia stopt ook en zorgt ervoor dat er niemand bij ons is. ‘ze zijn vermoord door een roedel weerwolven’ ik knik langzaam en loop weer verder. ‘heb je een idee wie de trickster zou kunnen zijn?’ Vraag ik snel van het onderwerp familie af te kunnen wijken. Mia denkt even na en schud haar hoofd. ‘jij?’ Met een zucht stop ik en kijk naar de school waar we voor staan. ‘ik denk iemand op deze school, maar daar mee komen we ook niet veel verder’ de jongens zijn eindelijk stil. Even kijk ik naar Dean die naar Mia kijkt. Hij lacht naar haar en slaat vervolgens zijn arm om haar heen. ‘ik weet het goed gemaakt, jullie twee gaan samen zoeken en wij twee’ Dean loopt zonder op antwoordt te wachten met Mia naar de deur terwijl Sam en ik blijven staan. ‘is er ooit wat tussen Dean en Mia gebeurt?’ Vraag ik dan. Sam krijgt gelijk een glimlach en we lopen ook naar binnen. ‘het is Dean, natuurlijk is er wat tussen die twee geweest. Ze zat bij mij in de klas op een van de scholen en toen ze Dean had gezien… je snapt het denk ik wel’ ik knik en zucht. Dean en de vrouwen, zou er ooit nog een dag komen dat hij zich aan 1 iemand zou binden? ‘maak je maar geen zorgen hoor, het is niet dat hij ons alleen zou laten om alleen maar iets met Mia te doen’ we slaan een hoek om en mijn wenkbrauwen schieten gelijk omhoog. Dean heeft Mia tegen de muur aan gedrukt en ze zijn hevig met elkaar aan het zoenen. Sam kucht maar geen van beide reageert. Ik voel de irritatie omhoog schieten en loop op ze af. Mijn doelwit was snel te pakken. Ik sleur Dean bij zijn oor van Mia weg en kijk hem boos aan. ‘we zijn bezig met een zaak, deze dingen zou je toch wel in je vrije tijd moeten doen’ nu kijk ik naar Mia die vuurrood is geworden. ‘wij twee gaan samen zoeken, en de jongens gaan samen zoeken’ ik loop weg en hoor Mia al snel achter me aan rennen.

Reageer (3)

  • GetHimAPony

    XDD

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    Ja dat klinkt als mij:D Alleen een klink ik een beetje makkelijk als ik het stukje lees over dat ik Dean voor de eerste keer zag maar waarschijnlijk zou dat ook echt gebeuren:P not my fault, it's his eyes<3 ik vind hem echt leuk! en ik kan niet wachten tot het volgende stukje!:D echt super leuk bedacht:D xx

    1 decennium geleden
  • FallinTime

    awesome jaloezie <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen