Foto bij 028 Katie Jane Adams

Komen we vandaag in de top? =D De winnaar van de vraag is .... cecyll =) Het was inderdaad Over Again en gezongen door Harry =) De volgende vraag .... In welke liveshow van de X-factor werd dit lied gezongen, van wie is het lied officieel, en door wie van 1D is dit stukje gezongen? =) (moeilijke vraag!) If I could pretend that I'm asleep

- VERGEET NIET JE VRAGEN VOOR DE Q&A (Question & Answer) IN TE STUREN!

“What are you doing?” hoor ik ineens een stem schreeuwen, die ik herken als die van Niall. “Be quiet Niall, she’s sleeping.” sist Liam. “But why is she laying next to you?”vraagt Niall dan wat zachter. “Tonight came Katie to our room because Faye was sleeping and she doesn’t has the key. And there are only three beds here, and I don’t want her to sleep on the couch, so that’s the reason why she’s laying next to me.” legt Liam uit. “But why is she not at Harry’s room? I thought they were a sort of together?” vraagt Niall verbaasd. “I don’t know, she didn’t answer on that question.” mompelt Liam. “Shouldn’t we wake her up?” vraagt Niall. “No, she is tired I think, and today we’re free.” zegt Liam. Niall geeft geen antwoord, dus ik denk dat hij knikt. Het is best handig als je doet alsof je nog slaapt, zo kan je nog eens gesprekken afluisteren. Liam draait zich om, maar hij gaat niet het bed uit. “Niall, can you please go away, I’m going to try to sleep some.” zegt Liam. Ik hoor voetstappen weggaan, en een deur dichtgaan, dus waarschijnlijk is Niall nu weg. “Katie? Are you awake?” vraagt Liam zacht, als ik een beetje met m’n ogen knipper. Ik draai me richting Liam, met mijn ogen open. “Yes.” zeg ik schor. “Did you hear the conversation between Niall and me?” vraagt hij dan. “Yes, but you didn’t say something ashamed, did you?” zeg ik lachend. “No, I’m happy we didn’t because you would heard everything.” zegt Liam. “So, you’re free today? What are you going to do?” vraag ik. “I don’t know, I want to stay in bed the whole day, but I don’t think it’s a good idea.” “Of course it is! I want to stay in bed the whole day, but first I want food, ‘cause I’m hungry.” zeg ik. Liam grinnikt even. “You’re talking like Niall, you’re not his sister, are you?” vraagt hij lachend. “No, I don’t think so.” zeg ik. “But I’m always hungry.” vervolg ik. “Maybe you’re Niall’s twin, because he’s always hungry too.” zegt Liam. “I can’t help it.” zeg ik verontwaardigd. “I was just kidding you. But you really want to stay in bed the whole day?” vraagt Liam verbaasd. “No, I was just kidding you too.” zeg ik lachend. Liam port me in m’n zij, waardoor ik bijna het bed uitval. “Liam!” roep ik quasi-boos. Liam komt ongeveer boven me hangen, en begint me te kietelen. Tranen lopen over mijn wangen van het lachen, terwijl ik kronkel om onder hem vandaan te komen, wat trouwens niet eens lukt, daar is hij te sterk voor. Op dat moment gaat de deur open, en ik zie Harry verschijnen. Liam stopt met kietelen, en we kijken Harry vragend aan. “Whats up Hazz?” vraagt Liam. Harry’s gezichtsuitdrukking veranderd in boos. “WHAT THE HELL ARE YOU DOING WITH LIAM, KATIE? WHY DIDN’T YOU JUST TELL HE’S YOUR BOYFRIEND! AND LIAM, WHY DIDN’T YOU TELL ME THAT KATIE IS YOUR GIRLFRIEND? WHY IS EVERYBODY LYING TO ME? BE HAPPY TOGETHER, BUT I’M LEAVING, AND OUR FRIENDSHIP IS OVER, LIAM! AND YOU KATIE, HOW COULD YOU? HAVE A GREAT TIME TOGETHER, AND YOU LIAM, WITH THE BAND, BUT I’M LEAVING AND I’M NOT COMING BACK!” schreeuwt Harry. Liam en ik verstijven allebei van zijn geschreeuw, hij is echt heel boos. Denkt hij nou dat Liam en ik wat met elkaar hebben? Het is niet het normaalste van de wereld dat ik bij Liam in bed lig, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat we iets met elkaar hebben? Liam is geen verkeerde jongen, maar ik zou nooit samen met hem kunnen zijn, hij is gewoon mijn type niet, en ik ben nog steeds niet van gedachten veranderd, One Direction zijn vijf arrogante jongens. Misschien Liam niet, maar de andere vier wel. Harry kijkt ons nog even aan, om daarna weg te lopen, en de deur met een klap dicht te gooien.

Reageer (1)

  • Marly2801

    Wow calm down Harry!
    Snel verder!!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen