'Eh, yeah right!' zei ik wat verward niet precies begrijpend wat ze bedoelde. 'ugh, I can't even sit normally here!' zeurde ik een beetje terwijl ik zowat gesandwiched werd door George en Penelope. Ik zag Jasmine naar boven lopen. Waarschijnlijk om om te kleden nadat Megan champagne over haar heen had gegooit. 'I really like this house. It's really cool don't you think?' vroeg George aan mij. 'Yeah, it's amazing!' zei ik glimlachen. 'God, I'm hungry! I'm gonna go get something from the kitchen.' zei ik terwijl ik uit de bank probeerde te komen. 'Oh, yes me too!' zei Zayn opeens. Hij liep met me mee naar de keuken. 'There must be something in here!' zei ik terwijl ik op mijn tenen uitrekte om bij de kastjes te komen. 'Here, I'll lift you up!' Ik voelde zijn armen om mijn middel heen gaan en mij optillen. 'Yes, bingo!' zei ik blij. Hij zette mij weer neer maar hield zijn armen langs mij zodat ik niet weg kon en tegen het aanrecht aan stond. 'Here, Oreos!' zei ik tevreden. 'Oh, great! Give me one!' zei hij terwijl zijn ogen begonnen te twinkelen. Ik moest toegeven, hij is best wel sexy. Maar Niall en George zijn ook niet mis. Ik ben altijd het meisje geweest dat vaak ging voor 'the cute ones'. 'Can you let me go now?' vroeg ik aan Zayn duidend op zijn armen. 'What if I don't want you to?' vroeg hij was ontdeugend. 'Well, you better let me.' Ik dook onder zijn armen door en liep terug. Toen zag ik dat George net om het hoekje kwam. 'I was uhm- just looking for the mensroom.' zei hij met een wat rood hoofd. Hij liep door en ik liep terug naar de woonkamer. 'Can you poor me another glass of champagne Harry?' vroeg ik terwijl ik mijn gedachten niet probeerde te laten afgleiden naar George. 'Hey, nice top!' zei ik tegen Jasmine die inmiddels al terug was. 'Yeah, that other girl just poored her champagne on me!' fluisterde ze geïrriteerd. 'She didn't do it on purpouse, I think.' zei ik tegen Jasmine om haar wat te sussen. Het leek mij nou niet echt een aardig meisje maar ik kan beter iedereen te vriend houden hier. Ik wil echt niet weggestemt worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen