Met in mijn hand een glas champagne, zit ik op de bank tussen twee jongens vastgeplakt. Aan mijn linkerkant Niall, de jongen met wie ik net nog een reep chocolade heb gedeeld en aan mijn rechterkant Harry, een jongen wiens krullen in mijn gezicht kriebelen als hij zijn hoofd naar het meisje naast hem draait. Iedereen praat wat met elkaar en het is niet eens awkward. Daar had ik wel op gerekend eigenlijk. Ineens valt mijn blik op een glazen kamertje van één vierkante meter. ‘You’ve got to be kidding me.’ Ik spring op waardoor de inhoud van Harry’s glas over Jasmine heen gegoten wordt. ‘Oh sorry.’ Reageer ik op haar te hoge dramakreet. Daar verder geen aandacht aan bestedend loop ik naar het glas. ‘Guys, I think I’ve found the shower.’ Een paar mensen komen naast me staan en kijken verbaast. Ik ga erin staan en draai het slot erop. ‘Whuut? There’s a lock on a glass door?’ Ik zie hoe de anderen raar naar het glas kijken. ‘We can’t look through it properly anymore.’ Ik herken de stem van Abigail. Als ik het slot eraf haal veranderen de blikken op de gezichten van mijn huisgenoten weer. ‘I want to see it too!’ De jongen die zich voorstelde als JJ stapt nu de douche in en als het geluid van een slot klinkt, wordt het glas wazig matachtig. ‘That. Is flubber awesome!’ Iedereen loopt terug naar de bank en het wordt me duidelijk dat de mensen van het programma zo snel mogelijk iemand eruit willen hebben, want de bank is te klein. Aangezien ik geen idee heb wat ik moet gaan doen, zet ik de radio maar aan. Carly Rae Jepsen begint vrolijk te zingen. Ik sla met mijn hand tegen mijn voorhoofd. Tot overmaat van ramp beginnen er mensen mee te zingen. Zayn staat op en loopt naar de keuken toe, op de voet gevolgd door JJ en George. Ik zet de muziek iets zachter en ga naast Fiona op de bank zitten. ‘Don’t you think it’s funny? You’re the oger from Shrek and I’m that fluffy guy from Monsters Inc.!’ Vragend kijkt ze me aan. ‘You know… Fiona… And James P. Sullivan? As in Sulley?’ Ik begin steeds meer te beseffen dat ik echt meer volwassenfilms moet gaan kijken en animatiefilms meer moet gaan laten liggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen