Foto bij A life abroad 5

Je ziet dat de rest al staat te dansen, je hangt je jas weer over je stoel en gaat om een drankje. Dat kan je best gebruiken. Je komt weer in de mood en maakt er een leuke avond van. Jullie dansen en moeten de hele tijd lachen. Je staat te dansen met de meisjes als de jongens weer eens om shotjes gaan. Al de achtste keer denk je. Je ziet dat iedereen er wel al wat van voelt, maar dat maakt alles nog grappiger.

Jullie nemen afscheid van elkaar en je wandelt naar huis, Evan loopt met je mee want hij moest dezelfde richting uit. Jullie zeggen niet veel. Je ziet hem wat waggelen en zelf loop je ook niet helemaal recht meer. Jullie komen aan bij het huis van Evan. "Shit" hoor je hem zeggen. Wat is er vraag je? Mijn ouders zijn thuis antwoordt hij, ze gingen pas overmorgen terugkomen. Ze mogen me zo echt niet zien. Ehm, je kan altijd wel bij mij op de zetel zeg ik. Echt? Super zegt hij. Dus jullie lopen samen verder naar jouw appartementje. Je neemt wat dekens en een kussen uit de kast en legt ze op de zetel. Evan ploft neer op de zetel. Je haalt nog een emmertje. Als je je niet goed voelt, kan dit wel helpen knipoog je. Hij lacht en valt als een blok in slaap. Jij gaat naar de badkamer poetst je tanden en gaat ook naar bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen