Foto bij hfdst 2

I just want to say ... Thankyou..

"Zou ze nog steeds bewusteloos zijn?" vraagt een jongens stem
" Geen idee! Haar wonden waren wel heel erg diep
Ik wou me ogen open doen maar dat lukte niet.
Een lekkere warme wollen deken lag over me heen geslagen en ik lag op een grote bank.
Voetstappen komen mijn kant op en ik voel een hand op mijn hoofd.
"Jezus, ze is echt heel warm! Niall pak nog even een doekje."
Niet lang daarna word er een doekje op me hoofd gelegd.
Weer probeer ik me ogen open te doen wat dit keer lukt.
.
Ik lig in een grote woonkamer met 2 banken. Op de ene bank lig ik en op de andere zit een jongen.
Een jongen met blond haar ziet dat ik wakker ben en hij staat op.
" Hey, je bent wakker" zegt hij, en hij komt naast me zitten "Voel je je al beter?"
Ik probeer iets te zeggen maar er komt geen geluid uit mijn keel.
" Tis goed, je hoeft niks te zeggen" en hij schenkt me een lieve glimlach.
"Jongens ze is wakker!" roept hij

Niet lang daarna komen er nog twee andere jongens, ze komen naast me me staan.
" Hi" zeggen ze
" Ik ben Zayn" zegt een jongen met zwart kort haar en super mooie bruine ogen
" Ik ben Liam" zegt een andere jongen. "En dit is Niall" en hij wrijft door zijn blonde haar.
Een zachte " Hai" kwam uit mijn mond. Wat zijn ze aardig maar ik ken ze geen eens.
" Waar zijn de andere?" vraagt Liam
" die moesten nog iets doen in de studio"
Studio? wat moeten deze jongens nou in een studio? Nou ja, ik probeer langzaam te gaan zitten. Gelukkig lukt me dat. Ik kijk naar mijn been. Mijn been is helemaal verbonden met verband. Hebben zij dat gedaan? Wat zijn ze toch lief!
" Dank je" en ik lach naar ze
" oo dat hebben wij niet gedaan!" en de jongens lachen
" Je moet Harry bedanken, die wou het graag doen" zegt Harry lachend
Ik kijk de jongens nonchalant aan wat ze alleen maar harder aan het lachen maakt.
" Hij zou zo wel komen"
Harry mooie naam. Harry heb ik daar niet eerder van gehoord? vast niet
ik wil net iets zeggen maar dan gaat de bel
" Ik doe wel open!" zegt Zayn die al naar de deur loopt

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen