Ik loop wat onhandig op mijn hakken naar de deur en klopte. 'Hello!' zei een opgewekt meisje tegen mij terwijl ze mij een knuffel gaf. Die was enthousiast! 'Hi, I'm Fiona!' zei ik glimlachend 'I'm Megan, welcome to the house!' zei ze terwijl ze een stap opzij deed om mij naar binnen te laten. Ik liep de woonkamer gelijk binnen en zag een mooie open keuken. Er zat een jongen met blond haar in de koelkast te turen. 'What are you looking for?' vroeg ik aan hem. 'Oh, food. I'm really hungry!' zei hij zonder nog op te kijken. 'Maybe I have a chocolate bar in my bag!' zei ik vriendelijk. Dit deed hem wel opkijken. 'Oh, I like you already! I'm Niall.' zei hij terwijl hij keek hoe ik in mijn tas zocht. 'I'm Fiona, here you go!' zei ik toen ik de chocolade reep gaf. 'Oh, Fiona if I were you I would run upstairs and claim a big bed!' zei Megan. 'Oh, sure!' zei ik terwijl ik naar boven probeerde te komen met mijn zware koffer. 'Do you need help?' vroeg ze. 'Oh, that would be great!' zei ik blij. We zette mijn koffer neer in een kamer met een twee persoonsbed. 'Thank you!' zei ik tegen haar. Toen we beneden kwamen zagen we dat er 2 nieuwe mensen binnen waren gekomen. 'Hello!' zeiden ze in koor. Ik keek naar de jongen met bruine lokken. Hij was echt knap. 'Hi, I'm Fiona.' zei ik tegen hem terwijl ik hem mijn hand schudde. 'George, George Shelley.' zei hij met een glimlach die me haast deed smelten. 'And this is Penelope!' zei hij wijzend naar het meisje naast hem. 'Hi!' zei ik opgewekt. Ze zag er een beetje gewoontjes uit vond ik maarja, whatever. 'Go, pick a room upstairs!' zei Niall nadat iedereen zichzelf had voorgesteld. Ik hoorde inmiddels al iemand anders op het grindpad lopen. Niall liep naar de deur en zei: 'Hi, welcome, I'm Niall!' 'Jasmine.'hoorde ik een meisjes stem klinken. Ze liepen verder door de woonkamer in waar ik en Megan ondertussen aan het kletsen waren over waar we vandaan kwamen enzo. 'Hi, I'm Jasmine' zei een meisje met een getinte huidskleur terwijl ze haar hand uitstak. 'I'm Fiona and this is Megan.' zei ik terwijl ik haar een glimlach schonk. Ik kreeg een wat neppe glimlach terug. I would pick a room soon, there are only 2 beds left in the pink rooms!' zei Penelope naar beneden lopend. Jasmine haaste zich naar boven en begon te klagen over het feit dat ze een eenpersoons bed had. Na een half uur was iedereen in het huis en hadden we elkaar voorgesteld. 'Maybe it's time to open up a bottle of champagne and celebrate the beginning of 11 weeks here?' zei ik oppperend. 'Yeah, sounds like a great idea!' zei Harry.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen