Fiona P.O.V.

'congratulations, you're the sixth contestant in our new show called ''We're watching you''. You and nine other young adults will be staying at a house in London for 11 weeks.' zegt de man van de radio. 'The other five contestants so far are; Jasmine Black, Niall Horan, JJ Hamblet, Zayn Malik and Penelope Sylvester!' legt hij uit. 'O my god, I don't know what to say!' zeg ik half gillend in de telefoon. 'We'll be watching you on TV on tuesday four December.' Ik realiseerd mij nu pas dat ik op tv zou komen samen met allemaal anderen. 'Goodbye Fiona!' zegt de man 'Yes, goodbye!' zeg ik enthousiast. 'Mum, I won! I will be on TV!' roep ik terwijl ik de trap naar beneden holde. 'That's great honey!' zegt ze.


Megan P.O.V.

'Congratulations, you're the last contestant to join our new show called ''We're watching you''. You and nine other young adults will be staying at a house in London for 11 weeks!' Zegt de man aan de andere kant van de lijn enthousiast. Mijn mond klapt open en ik ben even blij dat ik nu niet al op tv ben. 'The other contestants are: Jasemine Black, Niall Horan, JJ Hamblet, Zayn Malik, Penelope Sylvester, Fiona Waters, Harry Styles, Abigail McDawnson and George Shelley!' Ik moet me inhouden om niet te lachen om het ingestudeerde verhaaltje van de meneer. 'That's awesome! I don't know how to thank you guys!' 'We'll be watching you on TV on tuesday four December.' 'Okay, That's okay. Bye!' 'Goodbye Megan!' 'Bye!' Zeg ik vrolijk. Als ik op heb gehangen gooi ik de telefoon op de bank en ga verder met mijn met melk met cornflakes. 'Oh my God! Was that you on the radio?' 'Yes mom, that was me. I won!' Ik glimlach breed en neem nog een hap. Ik probeer me te focussen op mijn eten en wil eigenlijk niet gestoord worden. Mijn moeder geeft me een knuffel. 'Congratulations, hun.' 'Thanks.' zeg met een volle mond. Als ik mijn kom en lepel in de vaatwasser doe, besef ik pas wat er net allemaal is gebeurd. 'OH MY FLUBBER! I WILL BE ON TV!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen