Foto bij ``151``

Meet Mia!^^^^^^

‘Sam ik wordt gek van je!’ verbaasd doe ik de deur van het motel open. ‘jongens, wat is er nou weer?’ ik leg de tas met boodschappen op de tafel en loop op de jongens af. Ze kijken elkaar woedend aan. ‘Sam heeft mijn autobanden laten leeg lopen!’ roept Dean uit. Sam bijt hard op zijn kaken. ‘Ik heb dat niet gedaan!’ Dean houd een pakje geld omhoog. ‘en hoe verklaar je dan jouw geld bij mijn auto?!’ Sam probeert het te pakken. Ze kijken elkaar weer woedend aan. Sam probeert het nog eens maar nu vallen ze op het bed. Snel loop ik op ze af. ‘nu is het genoeg!’ ik pak het geld uit Dean ’s hand en stop het in mijn BH. ‘en nu stop met vechten!’ Sam komt omhoog en steekt zijn hand uit. ‘wat?’ hij wijst op mijn borst. ‘mag ik mijn geld terug.’ even grinnik ik. ‘het is nu van mij, voor de boodschappen die ik heb gedaan’ ik draai me om. ‘Wacht!’ Dean legt zijn hand op mijn schouder en trekt me tegen zich aan. ‘ik wil het terug’ hij gaat met zijn hand naar de plek waar ik het geld heb gestopt. ‘Dean!?’ hij grijnst even maar Sam houdt hem tegen. Ik wurm me uit Dean ’s armen en kijk naar het beeldscherm van Sam’s laptop. ‘uhm… Sam, ik krijg heel veel spijt van deze vraag maar, waarom staat er porno op je laptop?’ Sam kijkt gelijk weer woedend naar Dean en loopt naar zijn laptop. ‘Dean heeft zitten kijken en toen is hij vast gelopen’ even walg ik maar schud dan mijn hoofd. Ik pak de tas weer en begin alles op de bergen luisterend naar de ruzie die voort zet. Dan wordt er aan de deur geklopt. Ik laat de spullen voor wat ze zijn en open de deur. Er staat een vrouw voor de deur. Ze is iets langer dan ik en heeft bruin haar. Even sta ik met open mond te kijken, ze is zo mooi. ‘ik denk dat ik fout zit’ zegt ze dan. Haar stem is iets ruwer dan ik had verwacht. ‘Mia?’ hoor ik dan van achter me. Ik open de deur verder en Dean verschijnt naast me. ‘Mia, je bent het echt!’ Dean sluit zijn armen om haar en ik blijf verbaast naar ze kijken. Ze begroet Sam ook en ze laten haar naar binnen. ‘en ik ben Alexandra’ mompel ik zacht terwijl ik nog in de deuropening sta. Natuurlijk kunnen ze me niet horen. Dean en Sam zijn zo blij haar te zien.

Reageer (4)

  • jennifer912

    Trikster😏 of hoe je het schrijft 😂

    9 jaar geleden
  • FallinTime

    huh im confused :$ is nu alles weer goed tussen alex en de jongens?

    1 decennium geleden
  • crazycatlady

    I Love it! ik ben benieuwd naar hoe het verder gaat lopen(: en die gif is geniaal!:D ik ben blij dat ik zo goed onthaalt word(: Ik ben echt nieuwsgierig naar hoe het verder met me loopt:D DANK JE WEL!:D xx ik ben echt blij hier mee!(:

    1 decennium geleden
  • GetHimAPony

    OOEEEEEH SOUNDS LIKE THREESOME! ;3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen