Foto bij A life abroad 4

Je had kunnen verwachten dat Beau's vrienden ook zouden komen. Hij ziet het meisje op hem afkomen en begroet haar, ze lijken erg close. Daarna begroet hij de rest een voor een. Net als hij jou wil begroeten voel je je gsm trillen. Je ziet dat Marjoke belt. Je kijkt op en ziet wie er voor je staat. "Oh my god" fluister je. Je bent er even niet goed van, Evan staat voor je neus, Evan Geiselman. Je weet niet wat doen maar als je je telefoon nog steeds voelt trillen ga je snel naar buiten. Hij kijkt je raar aan.

Even later kom je naar binnen gelopen, pak je je jas en loop je terug naar buiten. Iedereen kijkt je raar aan maar dat negeer je. Je gaat buiten zitten. Je bent wat teleurgesteld. Marjoke zou voor je verjaardag naar jou komen, voor een maand, maar ze kan niet. Problemen thuis. Pff daar gaan jullie leuke uitstapjes samen. Je keek er zo naar uit om iemand van thuis te zien.

"Gaat het?" Hoor je iemand vragen. Je zucht, pfff. Je kijkt op en ziet dat Evan naast je zit. Je lacht een beetje. Slecht nieuws vraagt hij. Je legt uit dat je vriendin zou komen voor je verjaardag maar dat het niet doorgaat. Ik keek er zo naar uit zeg je. Misschien komt ze snel een andere keer. Ja waarschijnlijk wel. Stom hé zeg je, ik ken hier nog niet veel mensen en wou graag met haar het stadje verkennen en allerlei uitstapjes doen. Hij lacht, ze komt heus nog wel eens. Nog een gelukkige verjaardag trouwens, heb daarnet niet echt de kans gekregen om je te feliciteren. Dank je, zeg je en sorry dat ik gewoon naar buiten rende. Geeft niets, ga je terug mee naar binnen vraagt hij. Ja is goed, en jullie lopen naar binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen