Foto bij Hoofdstuk 3

Dankje voor jullie leuke reacties !!

Phaha ,that awkward moment when you wish you were Mickey Mouse :)

Yes,I really want ;D

Dus,toen ik helemaal aangekleed was en mijn haar toch ietwat goed lag,stond Anke al te popelen om te vertrekken.
"En euhmm...Waar is dat eigenlijk te doen,die signeersessie?"Vroeg ik nonchalant.
"In brussel."Ze Anke glunderend.
"Ooh,we rijden met je moeder mee."Zei ik.
"Nee,we gaan met de trein."Zei ze triomfantelijk.
Ooh nee,ook dat nog,als er nu iets was dat ik haatte was het het openbaar vervoer.De kaartjes kosten je een fortuin,en uiteindelijk zit je dan helemaal op elkaar gepropt en moet je drummen om uit te kunnen stappen.
Met een luide zucht liet ik duidelijk maken dat ik hier niet mee gediend was,maar Anke negeerde het.
"Kom,we vertrekken,we moeten eerst de tram nog nemen naar het station van Antwerpen."Zei Anke lachend.
Anke opende de deur en toen ik ook buiten was,sloot ik de deur en deed hem op slot.
"Zo,ben je er klaar voor?"Vroeg ze opgewonden."Ik kan niet geloven dat ik zo dadelijk echt One Direction zal ontmoeten!"
"Jaja zal wel.Kunnen we dan nu vertrekken?Hoe sneller dit voorbij is,hoe beter."Zei ik geïrriteerd.
"Ok!"Zei Anke blij,terwijl ze mijn nors gedrag volledig negeerde.
We liepen naar de tram en stapten in,ze voerde het kaartje in en betaalde.
Pff,dit werd een lange dag.
Toen we dan eindelijk aangekomen waren bij het station,liep Anke meteen naar de balie om 2 tickets heen en terug voor Brussel te kopen.
Die meid had echt geen tijd de verliezen zo te zien.
We snelden naar de plaats waar de trein stond,en we konden net op tijd instappen.
Al goed,want als we de trein hadden gemist,had Anke waarschijnlijk helemaal geflipt.
Maar goed,nu we op de trein zaten,kon ik nog even genieten van de rust die straks verstoord zou worden door duizenden gillende fans.
Toen keek ik pas om me heen in de trein,en dat deed me toch behoorlijk schrikken.
Ik had nu wel gedacht dat er veel volk zou zijn bij die signeersessie,maar dat die fans ook al op dezelfde trein als ons zouden zitten,had ik had ik al helemaal niet kunnen denken.
Rondom ons zag ik allemaal meisjes die net als Anke hun gezicht hadden volgeschreven met hartjes en de namen van de jongens.
Voor zover ik kon zien heetten de jongens:Zayn,Harry,Liam,Niall en Louis.
Maar veel boeide me dat nu ook niet.
Toen haalde Anke haar iPod boven en stak de oortjes in haar oren.
Ze begon al snel zachtjes te mee te neuriën.
"Wat luister je?"Vroeg ik.
Ze keek me met een vragend gezicht aan en haalde het oortje uit haar oor.
Ik herhaalde mijn vraag.
"One Direction natuurlijk!"Antwoordde ze alsof het vanzelfsprekend was.
Ik draaide met mijn ogen.Had ik het niet gedacht.
Na een dikke 3 kwartier kwamen we dan aan in Brussel.
Anke sleurde me mee en uiteindelijk kwamen we dan aan op de plek waar de signeersessie doorging.
Er stond een rij van zeker duizend meisjes.
Ik draaide me om,en wou terug naar het station gaan.
"Hey,wat doe je?"Vroeg Anke.
"Je denkt toch niet dat ik hier een halve dag ga staan aanschuiven?"Antwoordde ik.
"Kom op,Sofie!Alsjeblieft,je weet niet wat het voor me betekend om ze te ontmoeten!Daar zou ik een moord voor plegen,echt waar!"En ze keek me aan met een sip gezicht en ze maakte een pruillipje.
En ja,ik weet dat het stom was,maar ik heb weeral toegegeven en na een paar seconden stonden we in de rij.
En het zag er niet naar uit dat we hier na 5 minuten weg zouden zijn.

_______________________________________________________________________________________________________________________
Ik weet het,nu gebeurt er nog niet zo veel,maar zoals jullie misschien al door hebben komt daar snel verandering in...
jaja,de boys komen eraan ! ;D
Schrijf een reactie met wat je ervan vindt!
Veeel kusjes MissMalikXx

Reageer (2)

  • bananafaker

    ikke jaloers (nerd)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    YAaaaaaaaaaaaaaaaaaaY Our boys <3<3 Ik wil ook wel Mickey Mouse zijn :) Die staat daar echt Soooo uber Cute op<3<3 (Liam eah ;D)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen