Foto bij Hoofdstuk 1

Hoi iedereen,bedankt voor de mensen die al een abo hebben!
De rest die dit leest mag er ook gerust één nemen hoor!
Kudo's en reacties zijn ook altijd welkom ;)

Ik hoorde de ringtone van mijn gsm.
Gewoon een simpele ringtone van een rinkelende telefoon.
Ik weet dat er veel mensen zijn die hun lievelingsliedje als ringtone zetten,of de stem van hun idool.Maar ik had eigenlijk niemand waar ik fan van was.
Ok,ik luisterde wel eens naar de radio,en ik kende wel wat liedjes,maar waarom zou ik mijn tijd steken om fan te zijn van iemand,terwijl zo'n mensen je toch niet kennen,en je gewoon graag hebben voor het geld dat ze aan je verdienen.
Dus voor mij,gewoon een rinkelende telefoon.
"Waar ligt dat verdomde ding?"Zei ik geïrriteerd tegen mezelf.
Toen ik mijn gsm eindelijk gevonden had,zag ik op het display dat het mijn vriendin was,Anke.
Ik ken haar al sinds de kleuterschool,en we zijn altijd al onafscheidelijk geweest,2 handen op één buik.
Ik nam op.
"Hallo?"
Het enige antwoord dat ik kreeg was een luidruchtige gil.
"Wat is er aan de hand?"Vroeg ik bezorgd.
"Sofie,je raad nooit wat er gaat gebeuren!"Riep Anke het uit.
"Als ik het toch nooit zal raden,kan je het me beter gewoon vertellen."Zei ik lachend,ik was toch wel benieuwd wat er zo fantastisch was.
"Ok,ik zal het vertellen."Zei Anke,en ze schraapte haar keel."One Direction komt morgen naar ons land,en ze geven een signeersessie!"Riep Anke het uit,en ze begon weer te gillen.
Ik keek verbaasd naar mijn gsm,alsof ze mijn gezicht zou kunnen zien.
"One wie?"Vroeg ik verbaasd.
"One Direction!!"Zei Anke weer enthousiast.
"Wie zijn dat?"Vroeg ik weer.
"One Direction!Je gaat me toch niet zeggen dat je hen niet kent!"Zei Anke.
"Eeuhmm...Nee,die ken ik niet."Zei ik.
"Kom op!Dat is de bekendste boysband van het moment!Met die 5 jongens:Liam,Niall,Louis,Zayn en Harry."Zei Anke.
"Nee,nog nooit van gehoord."Zei ik droogjes.
"Dat kan toch niet!"Zei Ankje , en ze begon een liedje te zingen.
"En wat moest dat voorstellen?"Zei ik toen haar kattengejank voorbij was.
"What makes you beautiful natuurlijk!Je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog nooit hebt gehoord!"Zei Anke verbaasd.
"Eeuhm..Nee sorry,nog nooit van gehoord."Antwoordde ik onzeker,was dat dan zo abnormaal?
"Hoe dan ook,het is morgen dus een signeersessie,en ik zou echt alles doen om een handtekening te bemachtigen,dus...Ga je mee?"Vroeg Anke verwachtingsvol.
"Nee Anke,ik heb echt geen zin om daar 5 uur in de rij te staan voor zo'n stomme boysband die ik amper ken!"Antwoordde ik nors.
"Kom op!Alsjeblieft!Ik kan toch niet alleen gaan!En ik wil het zo graag!"Smeekte Anke,en je hoorde de teleurstelling in haar stem.
"Moet het echt?"Vroeg ik.
"Jaa!!"Antwoordde Anke al ietsje vrolijker.
"Pff....Ok dan,maar alleen omdat je anders alleen moet gaan."Gaf ik uiteindelijk toe.
"Yes!Ok,dan zie ik je morgen?Ik kom je halen om 9 uur!"Zei Anke enthousiast en ze hing op.
Fijn,ik had weeral eens toegegeven.Nu moest ik niet alleen tegen mijn zin mee,ik moest ook nog eens vroeg opstaan voor een signeersessie van een boysband die ik niet eens ken.
Ik gooide mijn gsm op de bank en ging weer achter mijn laptop zitten.

_______________________________________________________________________________________________________________________
Zo dat was het eerste hoofdstukje,ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Schrijf een reactie en zeg wat je ervan vindt !
ik ben benieuwd :s
Veeel kusjes MissMalikXx

Reageer (3)

  • bananafaker

    me like

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Superrrrrrrrrrrrrrrr!!! I want MOre! (flower)

    1 decennium geleden
  • KayaLove1D

    Keii Goed ik wil meer lezen ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen