Foto bij Hoofdstuk 37

Sorry lezertjes,maar dit is spijtig genoeg het laatste hoofdstukje van deze story ,maar ik stop zeker niet met schrijven , ik heb dus een nieuwe story ; Why are you playing with my feelings//One Direction , neem gerust een abo!!
OMG: Zoo schattig met Lux !! LOVETHEEM xx

3 oktober
10h06

De jongens kwamen aan bij Harry's huis.
"En,hoe was het?"Vroeg Anne bezorgd.
"Het viel wel mee."Antwoordde Harry.
"Het viel wel mee?Je hebt het geweldig gedaan,en het was echt het mooiste wat ik ooit heb gehoord!"Zei Louis enthousiast.
"Bedankt.."Zei Harry ietwat verlegen.
"Wat zou je graag doen Harry?"Vroeg Niall voorzichtig.
"Wel,ik wil doen,wat we al lang niet meer gedaan hebben.Samen rustig wat liedjes zingen en Niall die begeleidt met de gitaar."Zei Harry glunderend.
"Ok,doen we!"Zei Zayn blij.
"Ja ok,maar je vergeet wel één ding Harry,Dave heeft mijn gitaar stuk gemaakt."Zei Niall triest,hij hoopte alleen dat hij niets verkeerd had gezegd,met over Dave te beginnen.
Maar tot Niall's grote verbazing,deed het Harry niets.
"Nee,ik ben helemaal niets vergeten."Zei Harry met lichtjes in zijn ogen."Wacht even,ik ben zo terug."
Harry liep de woonkamer uit en stormde de trap op.Een poosje later kwam hij beneden,met iets achter zijn rug verstopt.
Hij haalde het cadeau tevoorschijn.
"Alsjeblieft Niall."Zei Harry trots.
Niall wist niet wat hij moest zeggen,en er verschenen zelfs wat tranen in zijn ogen.
Harry had Niall een beeldschone,nieuwe gitaar cadeau gedaan.
"Dat...Is...Het mooiste cadeau dat iemand me ooit heeft gegeven.Duizendmaal bedankt Haz!'Stamelde Niall,en hij vloog Harry in de armen.
De andere jongens kwamen er ook bij staan,en ze eindigden weer in een groepsknuffel.
Na een paar seconden zei Liam:"Sorry,maar ik kan echt niet meer wachten,gaan we zingen?"
"Ok,kom doe jullie jas maar aan."Zei Harry lachend.
"Onze jas aan?Waarom?We zijn toch binnen?"Vroeg Louis verbaasd.
"Ja,nu nog wel.Maar ik vond het een beter idee om naar het strand te gaan,het is wel koud,maar supergezellig.We nemen eten en drinken mee,en onze dag kan niet meer stuk!"Harry was echt superenthousiast.
"Leuk!"Antwoordde Zayn.
Toen de jongens helemaal aangekleed waren,vertrokken ze naar het strand.
Na een klein uurtje rijden,kwamen ze aan.
Ze zetten zich op de grond,schonken de thee uit,namen er een koekje bij en Niall begon een liedje te spelen.
Het was Little Things.De jongens zongen uit volle borst,en ze hadden de tijd van hun leven.
Als dat liedje gedaan was,begon Niall een ander liedje,geen van One Direction,maar ze kenden het toch helemaal uit hun hoofd.
Het was 'Wonderwall' met begeleiding van Niall,was het echt geweldig als ze dit zongen.
Ze stopten even met zingen,om zich wat op te warmen met hun warme tas thee.Want erg warm was het nu toch niet op het strand.
"Ik ben echt superblij dat dit hele gedoe eindelijk voorbij is."Zei Liam na een tijdje.
"Ik ook,ik ben echt blij dat iedereen gezond en wel is,en dat ik jullie nog heb."Antwoordde Louis.
"Nu dit alles voorbij is,kunnen we terug beginnen,met datgene waar we goed in zijn!"Zei Niall.
"Zingen?"Vroeg Harry.
"Nee,plezier maken!"Anwtoordde Niall lachend.
Zo belandden ze weer in een groepsknuffel.
Zo bleven ze nog tot 's avonds laat op het strand zitte,en besloten ze als het donker werd,om een kampvuur te maken.
Ze zongen nog wat liedjes,en uiteindelijk gingen ze naar huis.
Zo kon hun leventje weer verder gaan,waar het een week geleden onderbroken was.
Einde!

__________________________________________________________________________________________________________________
Zo,dat was het voor deze story !
Ik vond het echt geweldig om deze story te schrijven,maar zoals ik al zei,volg zeker mijn andere story , want die wordt (hoop ik) minstens even goed!
Als jullie nog even willen genieten van het liedje dat ze op het strand zongen,moet je hier op klikken ;)
http://www.youtube.com/watch?v=mpPTXXGBXBs

Reageer (4)

  • bananafaker

    super mooi denk dat ik hem opnieuw ga leze (Y)

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    het was echt een super storyy !~

    haha vanmiddag liet een jongen mij het filmpje zien van One Direction die wonderwall zingt, hij vond het mooi omg hahah

    ik ga je volgende verhaal lezen :) x

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Jammr dat het afgelopen is, maar het was echt een superleuke story!

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    Jammer dat het niet verder gaat maar ik heb heel erg genoten van het verhaal!!!(H)(lol)
    Love Your Story Forever!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen