Foto bij 021 Katie Jane Adams

Kudo? Hopelijk komen we in de top vandaag! Blijf kudo's geven! =)

Zenuwachtig loop ik de H&M binnen. Straks is het een grote grap? Ik bedoel, wie wilt mij nou in een reclame? Ik word echt gek van mezelf, gisteravond en vanochtend was ik alleen maar mezelf vragen aan het stellen. En het ergste van alles, ik krijg er zo meteen pas antwoord op. Ik zie de deur al, waar ik zo meteen door heen moet. Manager Staat erop. Ik haal even diep adem, en klop dan op de deur. “Come in.” hoor ik. Ik doe de deurklink naar beneden, en ik duw de deur open. “Hello Katie.” zegt ze. Ik weet nog steeds haar naam niet, misschien moet ik het zo maar vragen? “Hello ehm, I don’t know your name.” stamel ik. “Oh I’m so sorry! I didn’t say my name yesterday. I’m Allison Walker, but you can call me Allison.” stelt Allison zich voor. “Please sit down.” zegt ze, en ze wijst naar een stoel. Ik ga dankbaar op de stoel zitten. “You’ve never did modelwork before?” vraagt ze voor de zeker heid. “No, I’m suprised you asked me for this campaign.” zeg ik. “It’s not that difficult, but you have to know some things. First : You’re the only one in the campaign, so It’s all about you. It doesn’t matter If you forget something, but keep smiling all the time. You don’t have to be nervous, because everything is gonna be alright. We start with filming tomorrow, at the regent park. I hope you can find It? I’ll give you the adress. If you have some questions, you can always ask me or call me. You’ll get paid, as I said before, and I can say, It’s not that few we gave to some professional models, that means you get more money for the campaign then all those famous models. Well, I think this was everything. Do you have some questions?” ratelt ze. “I get more money then famous models?” vraag ik verbaasd. “Yes, we believe in you, maybe this is the start of your model carrier.” zegt ze. Ik kijk haar vol ongeloof aan. Het begin van mijn modellencarriere? Ik doe maar aan een reclame mee hoor, ik word niet ineens een beroemd model? Waarom krijg ik dan meer betaald als beroemde modellen? Dit is gewoon te mooi om waar te zijn.. Ik knijp even in mijn arm, om zeker te weten dat ik niet droom. Nee, ik droom dus niet, want mijn arm doet nu pijn. “You know the adress of the regent park?” vraagt Allison. “I think I know It, but I’m not sure.” zeg ik. “Well, this is the adress.” zegt ze, en ze geeft me een kaartje met het adres erop. “I’ll see you tomorrow! Have a nice day, Katie.” zegt Allison, en ik sta op. “Thankyou so much for giving this chance.” zeg ik. “Your welcome, honey.” zegt ze. Ik loop richting de deur, en ik doe hem weer open. “Bye.” zeg ik nog, maar ik krijg geen antwoord meer. OMG, ik ga gewoon in een reclame spelen, en nu is het zeker. Ik moet me inhouden om niet te gaan gillen, wat erg moeilijk is. Zo snel als ik kan, sms ik Faye. Morgen zijn de opnames, in het Regent Park! Zit je al in de Starbucks met Liam? Veel succes x. Ik kijk even op m’n iPhone, en ik zie dat het pas half drie is. Nog alle tijd om me voor te bereiden op de ‘date’ met Harry.

Reageer (1)

  • Marly2801

    haha lolzz!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen