Foto bij 44

Omg just cant handle that pic!

Jongens, mijn god, sorry, sorry sorry, echt zo hard dat ik zo lang niet heb geschreven!
Maar er zit een lang verhaal achter als het jullie niet boeit scroll dan maar gewoon door want dan irriteer ik jullie wss gewoon...

Dus het begon al in de herfst vakantie, na een mijlenlange periode school was ik helemaal, echt helemaal uitgeput en was echt heel hard toe aan vakantie want ik was gewoon kapot.
Maar dan... Die maandag in de vakantie, het werd bekend gemaakt dat One Direction naar Belgie zou komen, ik helemaal happy, helemaal hysterisch dat ze naar Belgie zouden komen en dat ik ze EINDELIJK zal zien.
Ik vroeg aan mijn moeder of ik mocht gaan.
Nee.
Ik mocht niet.
Mijn hart brak ik wou het niet geloven..
Ik was in staat om alles te doen om er naar toe te gaan.
En dat had ik gedaan:
Elke dag het huis helemaal schoonmaken, maar dan ook echt heel erg grondig (met dwijlen enzo. Erbij) en dat 5 dagen aan een stuk.
Om mijn moeder nog meer te overtuigenheb ik elke dag een stuk of 5 a 6 uur geblokt.
En vergeet niet dat dat schoonmaken er bog bij komt. Dus werkelijk, die dagen waren zo zwaar!

Uiteindelijk kon ik mijn moeder toch overtuigen! Kei blij, echt ik was zo blij, helemaal huilen enzo.
We hebben tickets gekocht ( na lang te stressen voor onze pc) en toen was ik echt kapot, ik was gewoon een wrak.
Ik had nergens zin in, ik was bijna voor alles te moe.
Ik was helemaal kapot en viel bijna elke nacht pas om 2 uur in slaap.
Ik kon me niet meer concentreren, waardoor ik geen enkele les in mijn hoofd kreeg.
Ik ben vaak huilend weggelopen van tafel en ben vaak huilend in slaap gevallen, gewoon omdat ik het niet meer aankon, dat het te vel was. Terwijl ik me op school sterk hield en probeerde niets te laten merken maanmijn vrienden, mijn lieve, lieve allerbeste vrienden merkten het wel.
Ze me er weer bovenop geholpen, en ik ben weer ok.
Dankje dat je dit gelezen hebt, het helpt me echt dankje.

Eeeen zo hard bedankt dat ik maar 3 abo's ben verloren!
Loveyou, really! <3 xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • xSamMusic

    Ik ben echt blij voor je dat alles goed is! En ik heb ook tickets! Maar dan in NL.. En echt super lief!

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Ahw zo lief. <3

    --
    Ken het gevoel meid! Glad youre back (:
    .xx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    kben blij dat het terug goed is :) x

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    happy you're backk : )
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • IronRainbow

    We love you too (:
    Ben blij dat je er weer bovenop bent !
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen