Liam POV

Ik breng Jenn naar bed. 'Sleep well!' fluister ik zachtjes in haar oor. Ik heb haar veel beter leren kennen in dit afgelopen uur, maar toch heb ik het gevoel dat ze iets voor me achterhoud. Ik zet de tv aan en begin na te denken. Wat moet ik nu met haar aan? Danielle en ik zijn net uit elkaar, en wat moeten de jongens wel niet vinden van het feit dat ik een zwerversmeisje van de straat heb gehaald? Harry gaat zeker achter d'r aan. Over de jongens gesproken, ze komen zo. Wat ga ik zeggen? Na een tijdje zo te zitten hoor ik gegil uit de slaapkamer. Snel ren ik naar Jenn toe. 'Calm down, You're ok. You're save here.' Met een schok gaan d'r ogen open en begint ze te huilen. 'Why are you helping me?'vraagt ze me, en om eerlijk te zijn, ik weet het zelf ook niet. 'I don't know. I really don't.' Net op dat moment komen de jongens binnen. 'Ey Liam!' roept Niall vrolijk.'Hey guys!' Jenn kijkt me vragen aan. 'Jenn, meet Niall, Louis, Zayn and Harry.' en ja hoor, ik zie Harry's ogen haar gelijk opnemen. Hij knikt goedkeurend naar me. Ik schud mijn hoofd. 'Hi,' hoor ik zacht achter me vandaan komen. 'Guys, this is Jenn.' Dan zie ik een schim achter de jongens staan. Een meisje, ze staat te huilen. Het is Danielle. 'Danielle? What are you doing here?' stotter ik. 'I came here to make it up with you. But i see that that's not necessary.' Ze draait zich om en loopt weg, terwijl ik met mijn hoofd tegen de muur aan bonk. Wat heb ik nou weer gedaan?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen