Foto bij In het vliegtuig - Deel 3

Heeey, Bedankt dat jullie mijn 92ste hoofdstukje lezen.
Ik wil even een paar dingen zeggen;
*De stukjes zullen nu wel niet meer elke dag komen want de examens komen eraan... Dus sorry ;(
* Ik wil jullie nog eens bedanken voor iedereen die mijn hoofdstukje leest.
*Mijn beste vriendin (Yardéna) had het idee om het 100ste hoofdstuk een lang te maken, heeft er iemand ideeën? Laat ze gerust weten via een reactie hieronder!
EN NU EEN VOLGENDE HOOFDSTUKJE!

Ik zag ons steeds dichter naar de grond gaan tot het zwart werd voor mijn ogen. Ik werd opeens wakker in een bed en zag enkel Harry.
'Waar ben ik? Waar is Louis en Noa en de anderen?' vroeg ik in paniek.
Harry verschoot en kwam bij me op bed zitten en knuffelde me.
'Sssssttttt.' zei hij terwijl hij door mijn haar wreef.
'Alles is in orde. David heeft nog net op tijd kunnen optrekken en ons veilig aan de grond kunnen zetten. Maar jij bent flauwgevallen. Met iedereen is alles goed. De jongens zijn even bij David die nog een beetje in shock is en Louis is op de gang Noa haar flesje aan het geven. En de piloot, ja dat wist je al.' zei Harry.
'Dus iedereen is in orde?' vroeg ik.
'Ja iedereen.' zei Harry.
'Wil je Louis gaan halen?' vroeg ik.
'Tuurlijk.' zei Harry en ging naar de deur.
'Kom je Lou?' vroeg Harry.
Ik zag dat Louis met Noa in zijn armen naar mij kwam. Hij gaf me een dikke kus en kwam bij me op bed zitten.
'Ik was zo bang.' zei ik.
'Ssssttt het is voorbij.' zei Louis terwijl hij over mijn kaak wreef.
Ik keek naar Noa en gaf haar een dikke kus.
'Je mag om twee uur naar huis.' zei Niall toen hij binnenkwam met de anderen achter hem.
'Yes.' zei ik blij en gaf iedereen een dikke knuffel.
Om twee uur vertrokken we naar huis.
'Gaan we vanavond met zen allen naar de nandos?' vroeg Niall.
'Ja, voor iedereen goed?' vroeg Harry.
Iedereen knikte. De hele middag hebben we gepraat en gespeeld. Het was zeven uur en we stonden op het punt om te vertrekken.
'Ow Noa haar melk vergeten.' zei ik en liep terug naar binnen.
Toen we in de nandos waren, aten we allemaal iets en om tien uur gingen we terug naar huis.
'Wie gaat mee naar zo een dansclubje hier niet zo ver vandaan?' vroeg Harry.
'Ik.' zei Perrie snel.
'Wie nog?' vroeg ze.
Liam, Niall en Zayn staken hun hand in de lucht. Louis keek naar me.
'Ga maar liefje.' zei ik.
'Maar zonder jou.' zei hij stil.
'Ik blijf wel bij haar.' zei Yardéna.
'Zeker?' vroeg Louis.
'Ja.' zei ik en hij gaf mij en Noa een dikke kus.
'Wel niet te veel drinken zodat je morgen geen kater hebt voor naar de dokter te gaan met Noa.' riep ik nog.
Ik ging met Yardéna in de zetel zitten terwijl Noa lag te slapen.
'Filmpje huren?' vroeg ik.
'Ja, een comedie.' zei Yardéna.
De hele film lang zaten we in de slappe lach en we lagen te slapen toen de jongens thuiskwamen. De volgende morgen werden we samen wakker in de zetel.
'Zijn ze nu nog altijd niet thuis?' vroeg ik.
'Hoe laat is het?' vroeg Dena.
'Acht uur.' zei ik.
'Shit, ik heb Noa geen melk gegeven vanacht.' zei ik en liep naar haar park, en zag dat Noa er niet meer in lag.
'Noa!' riep ik luid.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Damn!!.

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    BAM WEER EEN DINGENS, SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen