Smile.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
Life is not a matter of milestones, but of moments.
1 decennium geleden30-12-2012
En aan elk leuk en goed verhaal komt een eind. Ik heb vandaag al zo'n drie verhalen uitgelezen die ik al een tijdje volgde. Ik liep wat achter, want was druk met school, en in die twee weekjes dat ik nauwelijks op Q heb gezeten, zijn al mijn favo verhalen tot een eind gekomen :c Niet heel leuk, maar zoals ik al zei, elk verhaal komt tot een eind. Ik heb heel erg genoten van dit bijzondere, prachtige, ontroerende verhaal, en ik wil je vragen om alsjeblieft nooit te stoppen met schrijven! Ik wil je ook bedanken voor het schrijven van dit verhaal, het heeft zeker een paar keer een glimlach op mijn gezicht weten te krijgen toen ik down was. DANKJEWEL! Je bent amazing, always remember that!
1 decennium geledenThanks for writing this amazing story <3
1 decennium geledenhet was een superleuk origineel verhaal!
1 decennium geledenxxx
OMg, ik wou verder lezen en toen zag ik dit!!
1 decennium geledenhet was echt een super goed verhaal!!
en ik ga ziall zeker volgen!!