Foto bij reality ruined my life

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Nisssie

    Ik kan geen foto opzoeken dus die ma je zelf.zoeken als.je wilt (ik gad me tdouwens ak eerder aangmeld hoor)
    Naam: (naam die ik leuk vind)samantha (Sam of.Sammy) Block (mijn naam) Nissah (Nis) van der Struif.
    Lievelingsliedje: she's not afraid. Omdat ze zelf.bijna nergens bang voor is.
    Bezigheden: dansen en acteren.
    Broer of zus: een oudere broer, Bratt. Hij is heel beschermend.
    Werk: serveerster in een heel duur restaurant.
    Roken: ze rookt maar probeert te stoppen.
    Tattoo: eentje om dr pols dat op een armbandje lijkt alleen is t de.hartslag.can dr overleden vader (mijn tante had dit voor dr man vedaan en mn nicht voor.dr vader. Vond t mooi)
    Piercing: een klein knopje in dr neus een bolletje in dr tong en een navelpiercing.

    Als.je nog meer moet weten hoor ik t wel ;)

    1 decennium geleden
  • MissRichelle

    Zayn's vriendin:

    foto > http://img2.timeinc.net/people/i/2007/database/vanessahudgens/vanessahugdens300.jpg
    naam > Kathy Brown.
    lievelingsliedje> Haar lievelingsliedje is little things omdat ze vroeger veel gepest is het help haar om zich te herinneren dat ze speciaal is. Doordat ze vroeger gepest is is ze wel een beetje verlegen maar dat verandert gauw waneer je haar leert kennen.
    haar bezigheden> Ze houd van skaten, muziek luisteren, met haar vrienden afspreken en dansen.
    broer of zus > Ze heeft een broer david brown hij studeert ze heeft een goede band met hem maar ze ziet hem nooit.
    werk? > Ze werkt in starbucks en werkt soms als model.
    roken? > Ze rookt.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen