Foto bij Hoofdstuk 34

Foto ; te heet voor deze planeet :)

Sorry dat het zo lang geduurd heeft voor een stukje,maar ik heb veel huiswerk , pff stomme leerkrachten :(
Zijn jullie ook zo verslaafd aan take me home??? die cd is echt geweldig !!!! ;o

2 oktober
11h04

De jongens kwamen weer beneden.
De ouders van Harry wachtten verwachtingsvol tot hun zoon ook de woonkamer zou binnenstappen,maar ze hadden het fout.
Tot hun groot spijt was er aan de situatie niet veel veranderd.
"En?"Vroeg Anne.
"Niets."Antwoordde Liam met een droevig gezicht.
"Hoezo niets?Normaal kunnen jullie hem toch altijd opvrolijken?"Zei Anne droevig.
"Ja ik weet het,maar deze keer..."Zei Zayn.
"We weten echt niet wat we nog kunnen doen."Zei Niall.
"Weet je wat?Ik zal thee maken voor jullie,dan kunnen we er rustig over praten aan tafel.En ook wat koekjes niet te vergeten."Zei Anne met een glimlach en ze keek overduidelijk naar Niall toen ze het woord 'koekjes' uitsprak.
De jongens glimlachten en knikten,maar natuurlijk was Niall heel enthousiast.
De jongens zetten zich alvast aan tafel en Robin kwam er ook bij.
Na een tijdje was de thee klaar.Anne zette hem op de tafel.
Louis,Liam en Zayn pakten hun kopje al maar Niall bleef Anne schaapachtig aankijken.
"Is er iets Niall?"Zei Anne,maar toen ze het zei had ze het al door."Ach ja,de koekjes."Zei ze met een glimlach.
Toen de koekjes ook op tafel stonden,nam Niall zijn kopje er ook bij.
Maar voor hij begon te drinken,nam hij een koekje,sopte het in zijn thee en na enkele seconden was er van het koekje geen kruimeltje meer te bespeuren.
"Ok,wat moeten we nu doen met Harry?"Vroeg Liam na een tijdje.
"Pff,ik weet het echt niet."Zei Louis.
"Misschien heb ik wel een idee!"Zei Robin enthousiast.
"Wat?!"Vroeg Zayn nieuwsgierig.
"Jullie kunnen een liedje voor hem zingen,dan zal hij misschien nadenken over hoe leuk hij zingen met jullie vindt,en staat hij op!"Robin vertelde het alsof het een fluitje van een cent was,maar daar rekenden de jongens nog niet zo op.
"Wel,we kunnen het proberen."Zei Niall met een propvolle mond.
"Ok,da's dan afgesproken."Zei Liam blij.
De jongens stonden op en ze vertrokken naar boven.
Toen kwam Anne tot de constatering dat alle koekjes al op waren.Op een kwartier tijd had Niall heel het pak koekjes opgegeten.
Hoe deed die jongen dat toch?Dacht ze bij zichzelf.Je ziet hem bijna niet lopen,maar toch slaat hij erin om elke dag kilo's snoep en eten naar binnen te werken.
Een kleine glimlach kwam op haar gezicht.Nu maar hopen dat het lukte.

Op dat moment bij Harry's kamer.
De jongens gingen naar binnen.Ze klopten niet op de deur,want ze wisten dat dat toch geen zin had.
"Had ik niet gezegd dat ik jullie niet wou zien?"Zei een stem van onder een hoofdkussen.
De jongens keken naar elkaar,en besloten om het maar gewoon te negeren.
Ze begonnen te zingen.
"When he opens his arms and holds you close tonight,it just don't feel right.Cause I can love you more than this..."
Ze keken naar elkaar,maar omdat Harry geen enkele reactie vertoonde,besloten ze om nog een stukje verder te zingen.
"When he lays you down ,I might just die inside,it just don't feel right.Cause I can love you more than this.Can love you more than this..."
Nog steeds geen enkele reactie.
"Kom op Harry,zing mee met ons.Dat vind je toch leuk?"Vroeg Liam lief.
"Nee,ik heb jullie toch gezegd dat je me gerust moet laten."Zei Harry pissig.
Toen werd het Louis allemaal wat te veel.
"Nu moet jij eens goed naar mij luisteren!"Riep Louis door de kamer.
Niall probeerde Louis te kalmeren.
"Nee Niall,nu wordt het eens tijd dat we onze mond opentrekken.Waarom laat je je zo gaan?Nu opeens omdat Dave dood is denk je weer aan hem of wat?Voor dit hele toneelstuk dacht je helemaal niet meer aan hem,en nu opeens doe je zo belachelijk?Sorry Harry,maar ik snap je echt niet.Maar ok,als jij je zo wil laten gaan,mij best.Maar dan ga ik nu naar huis en ik zie je wel als je weer normaal doet."De woorden stroomden uit Louis' mond alsof hij deze tekst had voorbereid.
Liam,Niall en Zayn keken Louis verbaasd aan,wachtend op wat er nu zou volgen.


____________________________________________________________________________________________________________________
Dat was het !!
Sorry,ik ga echt mijn uiterste best doen om morgen een hoofdstukje te schrijven,maar ik weet niet of het zal lukken,ik heb echt veel huiswerk :s.
Veel kusjes,
MissMalikXx
(vergeten jullie ook geen reactie??) *puppyoogjes*

Reageer (4)

  • Chasing1D

    Ooohhfffgggdfgjhgdzs Nu Louis, hij heeft natuurlijk wel een punt ;'(

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Ahw, ik heb echt medelijden met Harry, maar Louis heeft ook wel een punt... Ik.hoop dat het allemaal goed komt!
    Snel verder! X

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    ps. KUDOOOO (;

    1 decennium geleden
  • iikitsune

    OMG Cliffhanger (huil)(huil)
    i'm curious ^^
    .x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen