Two.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Waaaahhh veruit mijn favo story op dit moment en dat met nog maar twee hoofdstukjes!
1 decennium geledenWedden dat ie bij Ni op de kamer terechtkomt?
Snel verder! <3
my favourite quote:
1 decennium geleden'If people fucking hang us/you, then... just... fuck it" ^^
stay youself<3
Wauw, zo'n intens stukje. Het is echt niet leuk wat er met Zayn in dit verhaal gebeurd is, en wat er ook echt met sommigen op de wereld gebeurdt. Het kan toch niet dat je eigen ouders je niet steunen? Dat ze je slaan, uitschelden? Wie doet dat nou met zijn bloedeigen kind? Naja, ik zal het nooit snappen. Maar mooi geschreven hoor!
1 decennium geledenLET HATERS GONNA HATE AND LET POTATOES GONNA POTATE! En ik kom wel even langs als ze weer vervelend doen DAN GAAN WE SAMEN EXTRA VERVELEND DOEN WHOOOHOOOOOO! DANCE DE MACARENA BABY! ASJGKERJGFIJRIJFS AJDSKFJIRARFGJEIJ GIAJGRIEJGIEJIAH EEEEEHHHH MACARENA!
1 decennium geledenMooi geschreven Let the haters gonna hate but don't let them bring you down!! Snel verder!!
1 decennium geleden