Foto bij 014 Katie Jane Adams

3 kudo's vandaag! Nog net niet in de top vanochtend, maar we komen er wel een keertje! Misschien morgen? Alvast weltrusten lovely's xx

Ze zullen het vast niet erg vinden als ik een spelletje met ze speel, gewoon voor de fun. “Which type of girls do you like? Who’s your perfect girl?” vraag ik. “My girlfriend Perrie.” zegt Zayn. Jammer, hij valt dus af. Maar toch weet ik zeker dat ik hem ergens van ken. Maar ik heb geen idee waarvan, waarschijnlijk gewoon van MTV, of tijdschriften. Ze zijn erg beroemd, dus het is niet zo gek dat ik hem ergens van herken. “Eleanor!” roept Louis. “And who’s that?” vraag ik. “My girlfriend!” roept Louis blij. “She’s a female version of Louis, even weird as him, and funny.” vult Liam aan. “And yours?” vraag ik aan Harry, Niall en Liam. “You.” zegt Harry. Ik rol met m’n ogen. “Now serious please?” vraag ik. “I’m serious! You’re hot.” zegt hij grijnzend. Oke, misschien kan hij meedoen aan ‘het spel’. “I like cute girls, with Brown hair and with light coloured eyes.” zegt Niall. Iemand als Faye dus. Hopelijk wil Faye ook meespelen, dan word het nog leuker. Nu alleen Liam nog. “Girls with Brown hair, and shy girls. Oh, and they mustn’t like spoons, because I’m afraid of them.” zegt hij. Ik lach even, om de laatste zin. Als je iemand leuk vind ga je ook echt meteen vragen of diegene van lepels houd. “We have only a half hour yet.” zegt Louis. “Can I ask something to Katie?” vraagt Zayn dan. “Ofcourse, It’s the question round.” zeg ik. “Well, I think I knew you already before you came here. But I don’t know from what..” zegt hij aarzelend. “Yeah I thought that too about you, but you’re famous so I see you many times on MTV. And maybe you saw me on the Ellen show, i was in the public of the Ellen show last year.” zeg ik. “Oh yeah, I think it’s that.” zegt hij. Als ik m’n spel nog wil uitleggen aan Faye, moet ik het nu doen. “I’m going to talk with Faye for a while.” zeg ik, en ik trek Faye even mee naar de andere kant van de kamer. “Oké, ik heb een idee.” zeg ik. Faye grijnst even. “Wat is je idee?” “Nou, we kunnen de nummers vragen van bijvoorbeeld Harry en Liam, en dan zorgen we ervoor dat ze op ons verliefd worden, dan worden we beroemd. Het is heel gemeen om zoiets te doen, ik weet het, maar het is maar een spel.” zeg ik. “Ik doe mee!” gilt Faye. De jongens kijken ons even verbaasd aan, maar ik geef er geen aandacht aan. “Dus we doen het? Neem jij Liam? Dan doe ik Harry, volgens mij is hij niet zo moeilijk.” zeg ik. “Of juist wel, hij ziet er uit als een flirt, die word niet zomaar verliefd op je.” zegt Faye. “Ach, ik zie wel. We vragen eerst hun nummers oké? We zijn hier toch nog twee dagen, misschien kunnen we hier zelfs wat langer blijven.” zeg ik. “Komt voor elkaar.” zegt Faye. We lopen weer terug, en ik plof naast Harry op de bank. “Next question!” zegt Niall. “I I I want to ask something!” zegt Faye in haar beste Engels. “Well, go ahead.” zegt Niall. Faye kijkt Liam even aan, en vraagt. “Liam, can I have your number?” vraagt Faye. Liam knikt, met verborgen blijheid, en schrijft zijn nummer op een papiertje. Faye pakt het papiertje aan, en grijnst onopvallend naar mij. Nu mag Harry een vraag stellen. “A question to Katie! Do you have a boyfriend?” Ik zucht even, deze vraag had ik kunnen verwachten. Ik schud m’n hoofd, waarna Harry nog blijer kijkt. “Okay It’s my turn now. Harry, can I have your number?” vraag ik met een fake-glimlach. “Ofcourse.” zegt Harry, en hij geeft me zijn nummer. Let the game begin..

Reageer (2)

  • NiamLove

    en dan worden ze verliefd op de meiden en dan is t uiteindelijk geen spel meer en zijn de meiden ook verliedd op de jongens

    voorspelbaar

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    haha lolzz!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen