Dit was dus de quiz
Jij hebt samen met een vriendin tickets voor het concert van one direction kunnen bemachtigen. Het is nu middag en je staat klaar om te vertrekken naar (naam vriendin) haar huis want vanavond na het concert blijf je bij haar slapen. Bzzz bzzz!! Een bericht. Van (naam vriendin). “Om hoe laat kom je?” Haha typisch (naam vriendin) weer niet kunnen wachten. “Ik sta klaar om te vertrekken” zend je terug. Snel fiets je naar haar huis en belt aan. “Eindelijk. Ik moet je nog iets vertellen. Mijn pa heeft via zijn werk aan backstage pasjes kunnen raken.” ”Wat? (naam vriendin), dit is een heel slechte grap!” “ Het is geen grap ik meen het.” Je bent echt helemaal overdonderd. Ging je ze nu ontmoeten. De rest van de namiddag gaat heel snel. Toen deed je snel je haar en trekt je kleedje aan. De ma van (naam vriendin) brengt jullie. De hele rit zijn jullie hyperactief. En als jullie er zijn zegt de ma van (naam vriendin) nog als het gedaan is moet je maar bellen. Okéé antwoorden jullie in koor. En dan stappen jullie uit. Hopelijk ziet die ene jouw ook staan.
PS: nee ik heb geen tickets ten eerste omdat ik niet mag en ten tweede als ik wel zou gemogen hebben was ik tocht niet snel genoeg geweest.
sorry ik moest het omzetten anders was ik alles kwijt ook jullie lieve reacties en dat wilde ik niet
ik zal hier ook de vervolgen schrijven dus neem een abo als je de vervolgen wil lezen lieve quizlettertjes
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
haha, goe gmaaktn zuhn Granaat
1 decennium geledenoke, fuck kga stop me da te zegn :p en OKEEEHH! zie je morgen xxx
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAAHHAAHHAHAHAHAAHAHHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
1 decennium geledenIk lach me rot met het verhaaltje met Niall xd
sorry..wil je het laten weten als er een vervolg is?
1 decennium geledenX
wil je het laten weten als er een vervolg is?
1 decennium geledenwil vervolg!!! Harry <3
1 decennium geleden