Foto bij In het vliegtuig

*Vier weken later*
We zaten met ze'n allen op het vliegtuig terug naar Londen. We waren drie dagen in Zweden omdat ze daar gingen optreden en een paar interviews geven. We hadden een privé vliegtuig genomen voor Noa. Ik lag te slapen met Noa in mijn armen. Ik werd wakker door zachte lippen die een kusje tegen mijn lippen drukte. Ik deed mij ogen open en zag dat Noa niet meer in mijn armen lag.
'Waar is Noa?' vroeg ik.
'Harry is haar een verse pamper gaan aandoen.' zei hij en wreef door mijn haar.
'Hoelang is het nog vliegen?' vroeg Yardéna.
'Nog één uur en een half.' zei Perrie.
Ik zag dat Harry met Noa in zijn armen terug kwam.
'Hey schatje.' zei ik tegen Noa toen Harry ze in mijn armen legde.
'Hoelang zijn we eigenlijk in Londen?' vroeg Harry.
'Drie dagen, daarna twee dagen naar Los Angelas, dan twee dagen naar Nederland, drie dagen naar België en twee dagen naar Frankrijk.' zei Niall.
'Gaan we echt naar België?' vroeg Dena.
'Ja.' zei Niall en nam Yardéna's hand vast.
'Dan zien we eindelijk onze familie terug en zien ze Noa eens.' zei ik.
'Ahja liefje, ik moet je nog iets vragen.' zei Louis.
'Vraag maar.' zei ik.
'Ewel je weet dat Lou over een week een paar dagen weg moet ehn.' zei hij.
Ik knikte.
'Dus Lou heeft gevraagd of Lux die tijd bij ons mag blijven, Lou gaat nog mee naar Nederland en dan gaat Lux mee met ons naar België en Frankrijk en daarna terug naar Londen.' zei hij.
'Tuurlijk mag dat.' zei ik.
'Zeker, want wij hebben nu ook Noa en ja.' zei hij.
'Zeker.' zei ik en wreef over Louis' bil. Hij legde zijn hand op dat van mij en gaf hem een kus. Op dat moment zag ik een grote flits.
'Wat was dat?' vroeg ik.
'Een hele mooie familiefoto.' zei Perrie en toonde de foto op de camera.
'Het is inderdaad heel mooi.' zei ik lachend.
'Nog een uurtje en we zijn gewoon terug thuis.' zei ik tegen Noa en legde haar in de maxi cosi en klikte haar stevig vast in de stoel naast me. De tijd ging heel traag voorbij en we moesten nog 45 minuten vliegen. Plots riep de piloot Harry. Niet veel later kwam hij terug en ging terug zitten.
'Wat was er?' vroeg Liam.
'Geen idee, ik heb niets verstaan van wat hij zei.' zei Harry.
'Wanneer moet Noa haar melkje krijgen?' vroeg Louis opeens.
'Ze heeft gedronken net voor we vertrokken dus binnen 2 uurtjes en vanavond moeten we naar kind en gezin.' zei ik.
'Ok.' zei Louis.
We waren wat rustig aan het praten en Noa lag te slapen tot er plots veel rook was.
'Wat is dat?' vroeg ik.
'De rechter motor staat in brand, geen paniek ik ga kijken.' zei de piloot. Opeens begon het vliegtuig van de ene kant naar de andere kant te wiegen waarbij de piloot hard met zijn hoofd tegen iets viel.

Reageer (3)

  • Chasing1D

    Ommggmfhgdi ik was aan het denken..Wanneer komt er nog eens drama..En BAM daar was de drama....(:

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    WHUUT :o

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    F*CK!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen