oke ik heb volgens mij weleens een beter hoofdstukje geschreven
maar je kan niet overal tevreden over zijn toch? (A)

Met de 4 jongens die ik pas een paar uur ken ga ik nu alweer naar een vreemd appartement. Vroeger zou ik hier geen punt van maken maar sinds die ene dag maak ik overal een punt van. Nog steeds heb ik het idee dat de 4 jongens me bekend voorkomen of in ieder geval bekend zijn. Hoe verklaar je anders die paparazzi buiten? Zal ik het gewoon vragen waar ik ze van zou moeten kennen? Twijfelend ben ik kennelijk weer in mijn gedachte verzonken. Waar ik uitschiet doordat Zayn me aanstoot. Ik kijk op. We staan voor een deur die naar het appartement van Liam moet leiden. “o ja Harry let niet op de troep de andere jongens zijn het wel gewend ik ben niet de slordigste maar ook zeker niet de netste” grijnst Liam. Ik grinnik zachtjes ik ben ook geen net type al misschien wel iets netter dan de gemiddelde jongen. Ik kan het niet laten om mijn vest goed over mijn armen heen te trekken als voorzorg. “welkom in mijn nederige huisje” zegt Liam vrolijk “komen jullie binnen” zegt hij waarbij hij de deur open houdt als een echte gentlemen. Iedereen stapt naar binnen terwijl ik de gang een beetje bestudeer. Eigenlijk is het gewoon een gang zoals je bij jou thuis misschien ook wel tegen komt. Als we naar de woonkamer lopen zet ik grote ogen op. Wow die is groot!! “mooi he?!” vraagt Liam lachend aan mij “wauw dat is heel anders dan bij mij!” zeg ik terwijl ik rond kijk. Niall schiet in de lach en zegt: “ieder appartement is anders” ik schud mijn hoofd “deze is veel groter dan de mijne hoor” Zayn snapt wel wat ik bedoel “kan kloppen wij hebben alle 4 een extra groot appartement die zijn net iets groter dan normale appartementen bij elkaar.” “waar halen jullie dat geld vandaan” vraag ik me hard op af. “van status single!” roept Louis lachend. Als ik hem niet begrijpend aankijk gaat hij ook verbaasd kijken. “ken je dat niet?” vraagt Niall “van de X-factor uit 2010 toen deden we eerst mee als solo kandidaten en werden later als groep bij elkaar gezet. “ ik hoor het wel maar blijf als versteend staan bij de woorden X-factor 2010. Alle beelden van de laatste 2 jaren komen terug. Het wordt me te veel en ondanks dat de jongens me terug roepen ben ik zo snel als ik kon het appartement uit gerend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen