Foto bij 009 Katie Jane Adams

Verkracht de kudoknop! Dan komen er vanmiddag nog extra stukjes =) Sleepwell x

“We gaan shoppen!” gil ik in Faye’s oor. Slaperig kijkt ze me aan. “Wat?” “We gaan shoppen!” herhaal ik. Meteen is ze klaar wakker, en ze springt ongeveer haar bed uit. Ze trekt snel haar kleren aan, en doet haar- haar en make-up. “Ready?” “Ofcourse!” gilt ze. We lopen lachend naar buiten. Het handige van dit hotel is, dat je zo de Oxford Street in loopt, dus je hoeft niet helemaal met de bus of met de metro. “Ontbijten bij de Starbucks dan maar?” vraag ik. Faye knikt blij, en we lopen richting de Starbucks. We bestellen twee Java Chips met een muffin, en lopen naar een tafeltje. “Dit, is het beste ontbijt ever.” zegt Faye. “Tuurlijk! Het is van de Starbucks in Londen.” zeg ik. “Waar gaan we eigenlijk allemaal shoppen? We moeten sowieso naar Harrods!” “PRIMARK! Hebben ze hier een Hollister? Of een Abercrombie & Fitch? We moeten naar de Abercrombie & Fitch, daar zijn altijd sixpack mensen.” zeg ik. “Ja omg en dan gaan we met ze op de foto! Kan je lekker mensen jaloers maken.” zegt ze blij. Als wel onze muffin en Java Chip op hebben, lopen we richting de Abercrombie & Fitch. En inderdaad, er staan allemaal knappe jongens met een sixpack. Faye staat ongeveer springend te wachten tot ik m’n iPhone heb, om een foto te maken. Ze loopt naar een jongen toe, en vraagt in haar beste Engels of ze met hem op de foto mag. Hij glimlacht even, en Faye gaat naast hem staan. Ik maak snel een foto, en Faye neemt m’n iPhone over, zodat ik ook op de foto met hem kan. Hij geeft nog snel een briefje aan Faye, en ik heb geen idee wat erop staat. Faye loopt hyper naar me toe. “Oh my gosh! Hij heeft me z’n nummer gegeven!” gilt ze blij. De jongen knipoogt nog even naar haar, en Faye houd het bijna niet meer. Ze kijkt nog een keer naar het briefje, en gilt dan keihard. Er kijken allemaal mensen raar op, wat best logisch is. Je ziet niet iedere dag een meisje dat gilt omdat iemand zijn nummer aan haar heeft gegeven. “Sms hem snel!” zeg ik. Faye knikt, en pakt haar iPhone, en slaat zijn nummer op. Ze smst hem wat, en bergt dan haar iPhone weer op. “Op naar de Primark!” zeg ik blij, en we lopen richting de Primark, om er een gezellige middag van te maken.

Reageer (1)

  • Marly2801

    haha!!!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen