Foto bij 002 - Kim

Hallo lezer,
Ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam is Kim en ik ben 16 jaar.
Sinds 2 jaar woon ik in Bristol samen met mijn moeder en zusje.
Mijn leven was een en al vrolijkheid met mijn twee super vriendinnen: Angel en Lilly.
Maar sinds 3 maanden is alles veranderd doordat mijn moeder een nieuwe vriend kreeg.
Richard, hij was gemeen, streng en dacht dat hij meteen even de baas over me kon spelen..
Voor Richard was mijn moeder super lief en mocht ik veel, maar nu mag ik niet eens meer met m'n vriendje Liam afspreken.
ik haat het thuis, maarja wat doe je d'r aan?


"Nee mam, ik wil niet!"
en zoals gewoonlijk had ik weer eens ruzie met mijn moeder.
"Maar Kim, je moet wat eten!" riep mijn moeder terug.
Ik zuchtte en pakte de boterham die ze voor me had klaar gemaakt.
Snel stapte ik de deur uit, het was maar een klein stukje naar school dus ik liep het iedere dag.
Door het park, langs het kleine bakkerijtje, om de hoek en door de smalle straatjes van Bristol.
Het was heerlijk wonen hier.
"KIMBERLYYY!" ik wist dat het Angel moest zijn, zij was de enige die me bij m'n hele naam noemde als ze me riep.
Ze rende op me af en gaf me een knuffel, ik knuffelde haar stevig terug.
Angel was niet zoals de andere meisjes, ze was anders en zo lief.
"Ga je mee, we hebben vandaag art-class, dus de hele dag lekker tekenen" zei ik.
Ik hield zo erg van mijn school, het was geen normale school, maar een school voor speciale leerlingen.
Iedereen op deze school was bovennatuurlijk muzikaal of goed in tekenen.
Volgens sommige leraren was ik een van de leerlingen die bijde kwaliteiten bezat, maar ik vond zelf van niet.
Na een dagje lekker tekenen slenterde ik wat door de gangen van de school.
"KIMMIE!" Ik keek om en zag een grote bos lichtbruine krullen op me af stormen.
"Lilly!" riep ik snel voordat ze me in een dikke beren knuffel omhelste.
"Ga je mee naar dat leuke koffie winkeltje op de hoek?" vroeg ze.
"Angel gaat ook mee, gaan we lekker muffins eten" zei ze terwijl ze over haar buik wreef.
"Okee" zuchtte ik en ze sleurde me mee naar buiten.
Met z'n drieën gingen we naar het winkeltje.
"Drie grote koffie en drie dubbele chocolade muffins, hier eten" zei Lilly lief.
"Ik hoef geen muffin.." fluisterde ik zachtjes.
We gingen aan een tafeltje zitten en nog voor ik iets kon zeggen riep Angel eigenlijk net iets te hard:
"Waarom honger je jezelf uit!?"
Lilly schrok van haar uitbarsting, en zo deed ik.
"Nou.. nou" stotterde ik, ineens kwam er een golf van woede in me op en flapte ik er uit:
"Omdat ik dik ben, Jullie snappen dat niet! jullie zijn zo mooi en dun, en ik? ik niet! daarom!"
De twee keken me verbaast aan.
"Het spijt me" zei Angel zachtjes.
"Maar je bent helemaal niet dik!" riep Lilly.
Nog voor ik iets kon zeggen werd onze bestelling voor ons neer gezet.
"Kunnen we het ergens anders over hebben.." zei ik een beetje nors.
"Tuurlijk wat dacht je van, hottie, achter je, bruin haar, schattig gezichtje, bruine ogen, kijkt al de hele tijd onze kant op" zei Angel.
Dit was de manier waarop wij drieën elkaar waarschuwden voor leuke jongens.
Ookal had ik een vriendje, ze waren altijd aan het proberen de perfecte jongen voor mij te vinden.
Ik draaide me om en keek recht in twee donker, diep kastanje bruine ogen.
die ogen!
Alles om me heen begon te draaien en te vervagen.
Ik zag alleen nog zijn ogen.
Donkerbruin en diep waren ze.
Het engste was..
Ik kende die ogen!
"Kim.. KIM!" Angel tikte op mijn schouder.
Met een ruk draaide ik me om en pakte de beker met koffie.
"Ik.. ik.." meer kon ik niet zeggen.
Ik pakte een deksel en zette dat op de beker.
Zo snel ik kon rende ik de winkel uit.
Dat was het engste wat ik ooit heb meegemaakt.
Ik rende de hoek om en vlak voor de brug botste ik tegen iemand op.
"Sorry, het spijt me.. ik kee-"
Ik keek op en zag tegen wie ik was opgerend.
Nee.. nee alsjeblieft.. nee....

dank jullie voor aboneren op mijn story,
het betekend heel veel voor me en ik zou heel graag wat feedback krijgen.
is dit goed geschreven, wat kan ik verbeteren, wat zal ik erbij doen.
kom maar met ideeën
Ik zal vanaf nu proberen om sowieso elke week 3 nieuwe hoofdstukjes te plaatsen.
xxx Little Mermaid

Reageer (7)

  • Gshelleysgf

    ik kan hier niet tegen ga alsjeblieft verder ! :3
    ik wil weten hoe het verder gaaaaat

    1 decennium geleden
  • Gshelleysgf

    please

    1 decennium geleden
  • Gshelleysgf

    ga verder omg

    1 decennium geleden
  • Medstudent

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • meftmendes

    GEWELDIG :) Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen