Dead Sounds • Larry Stylinson chapter 18.
Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (20)
I'm crying <3
1 decennium geledenxx
Aaahw<3 Het is zo zielig eh;c
1 decennium geledenNiall is schattig en naief. Maar nee serieus Luna, je moet echt hun samen laten komen. Maar aangezien je zegt dat het geen happy end word.. Ga ik denk ik mijn abo verwijderen. Ik weet het, het klinkt bot en vreselijk onaardig. Maar ik zit zo ontzettend in de knoop met mezelf op het moment, dat ik echt ziek ben. En dit, ondanks dat dit zo vreselijk goed is en deels mijn gevoelens wel kan beschrijven, is gewoon te zwaar. Te heftig. Het is prachtig lieve Luna. Laat dat niet de reden zijn waarom ik waarschijnlijk mijn abbo verwijder. Maar het ligt aan mij. Dit is niet goed voor me om dit te lezen. En aangezien ik dat nooit doe, moet er ooit eens een keer van komen: ik ga aan mijzelf denken. Wat goed voor MIJ is. Niet voor anderen.
1 decennium geledenHet spijt me. Ik blijf nog 1 hoofdstuk verwacht ik, puur vanwege nieuwsgierigheid. Maar ik hou van je Luna en ik hoop dat ik je niet kwets.
xx
Wauw het is zo mooi (: ik heb echt medelijden met Hazza maar ook met Louis xx
1 decennium geledenAwkward dat Lou het ondertussen gewoon door had. Maar goed.. Echt super prachtig verschrikkelijk awesome geschreven. Verder zodra het je lukt sweetums! Ily <3
1 decennium geleden