Foto bij 14.

FRIDAY 7 SEPTEMBER

Elena Johnson

De week was langzaam voorbij gegaan en vanavond hadden de jongens weer een optreden in De Zinn. Aiden had gevraagd of we eerder wilden komen, omdat hij belangrijk nieuws had. 'Hij gaat met Lauren trouwen,' zei ik vastbesloten. Die twee kenden elkaar nu pas twee weken, dus logisch was het niet. Maar het maakte me niet uit. Ik had geen idee wat Aiden ons anders zou kunnen vertellen. Het was positief, want ik had Aiden nog nooit zo enthousiast gehoord. 'Hij heeft promotie gemaakt,' gokte Louis. Ik haalde mijn schouders op. Dat was ook mogelijk. We stopten voor zijn huis en ik drukte op de bel. Vrijwel meteen opende Aiden de deur. 'Kom erin!' zei hij met een grijns op zijn gezicht. Ik liep naar binne, drukte een kus op Aidens wang en trok mijn jas uit. Vervolgens liep ik de woonkamer in waar iedereen op Liam er al was. 'Niall!' riep ik vrolijk. Hij stond op en gaf me een knuffel. Ik drukte een kus op zijn wang en liet hem weer los. Hetzelfde tafereel volgde bij Zayn en daarna was Harry aan de beurt. Ik plofte naast hem op de bank neer en Louis ging naast mij zitten. Aiden kwam weer de woonkamer binnenlopen, met nog steeds die idiote grijns op zijn gezicht. Ik vroeg me echt af wat hij voor groot nieuws had. De bel ging, wat betekende dat Liam er was. Hij ging ook snel iedereen langs en ging naast Louis zitten. Aiden nam plaats in de grote leunstoel. 'Goed, ik kreeg vandaag een mailtje,' begon hij ze verhaal. Ik zuchtte zachtjes. Hij ging er weer heel lang omheen lullen, zoals alleen Aiden dat kon. 'En dat was een heel interessant mailtje, voor ons allemaal,' ging hij verder. 'Vertel het nu maar gewoon,' lachte Liam. 'Goed. Ik heb een mailtje gekregen van Simon Cowell. Hij heeft jullie optreden op internet bekeken en hij bied jullie een platencontract aan!' De ontlading in de groep was groot. Iedereen begon elkaar te feliciteren en door elkaar te schreeuwen. Het werd een groot gekkenhuis. 'Maar!' gilde Aiden toen over alles en iedereen heen. 'Jullie moeten wel een pakkende naam bedenken,' zei hij. Dit leverde meteen weer nieuw chaos op, omdat iedereen namen door elkaar begon te schreven. Ik luisterde lachend naar de jongens. Ik was zo blij voor ze. Ze wilden dit ook allemaal, stuk voor stuk. 'Koppen dicht!' brulde Aiden opnieuw. Meteen werd het weer doodstil. 'Zal ik Simon dan maar terugmailen dat we graag op bezoek komen en dat we nog na zullen denken over jullie bandnaam?' stelde Aiden voor. Iedereen knikte. 'Goed, dan stuur ik even een mailtje en daarna kunnen we denk ik het beste naar het café gaan, voor we te laat zijn.' Aiden stond op en verliet de kamer. Meteen ging het geluidsvolume weer omhoog en ik begon last te krijgen van hoofdpijn door al hun geschreeuw. Ik stond op en verliet de woonkamer. Ik liep de voordeur uit en ging op de bovenste traptrede zitten. Vrijwel meteen kwam Louis naast me zitten. 'Gaat het?' vroeg hij met een bezorgde blik in zijn ogen. Ik knikte en glimlachte. 'Kreeg last van hoofdpijn door al jullie geschreeuw,' legde ik uit. Louis sloeg een arm om me heen en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Nu worden jullie echt beroemd,' zei ik in het niets. 'Jullie gaan een album opnemen en daarna door Engeland, misschien wel Europa touren. Ik ben bang dat ik je veel te weinig zie,' zei ik. 'Begrijp me niet verkeerd. Ik ben ontzettend blij voor jullie en ik ben ervan overtuigd dat jullie deze kans moeten grijpen. Ik vraag me alleen af hoe het tussen ons zal gaan,' zei ik. Louis drukte een kus op mijn kruin. 'We hebben nog geen idee wat we kunnen bereiken met dit contract. Misschien zijn we na een hitje alweer van de muzikale aardbodem verdwenen en heb ik weer alle tijd voor jou,' zei Louis. Ik knikte en glimlachte even. Ik moest me niet altijd zo druk maken. 'Het komt wel goed,' zeiden Louis en ik tegelijkertijd, wat in een lachbui resulteerde. 'Ik hou van jou,' zei ik nog voor de andere jongens naar buiten kwamen ten teken dat we konden vertrekken naar het café.

Ik heb niks te zeggen eigenlijk xd. Enjoy! X

Reageer (3)

  • heavens

    Snel verder x

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    awtch dat zal hard aan komen als blijkt dat Louis er kompleet naast zit...:o

    1 decennium geleden
  • Truestars42

    oeh, ik denk dat Louis toch niet helemaal gelijk heeft...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen